پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

یک مرد بی اعصاب و سیگاری...

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

+50 درصد من حل است فقط مانده تعارف یک رفیق سیگاری.

شعر تصویر اصغر عظیمی مهر

+

نظرات  (۱۳)

نشنوم دیگه از این فرمایشات بفرمایید!ا
 امام زمان سرباز سیگاری را دوست نداره‌... اخراج می‌شی‌ها!!!!ا
پاسخ:
هی خواهر ما زود اخراج شدیم...

+خوشبختانه رفیق سیگاری ندارم!
عارف ار مست باده و  یار است
مستی ما به چای و سیگار است.
...
ما و  چایی و خضر و آب حیات
هرکسی بر دلبری گرفتار است.....بهرام سالکی
.
حالا سیگار که تو مراممون نیست ولی چای........
سوزد مرا،سازد مرا،در  اتش  وندازد مرا،بیگانه از خویشم کند...ولی چند روزه چایی نخوردم،هرسال قبل ماه رمضون ترک میکنم،چایی رو میگم ها،جاش به لیمو کاکوتی،گل گاو زبان میخورم
پاسخ:
یک شاخه گل ، یک شعر ، یک لیوان چایی
آنقدر اینجا می نشینم تا بیایی
.
.
.
من که افطار چای و غذا یادم میرفت فقط یه تانکر آب می خوردم!
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۷ از خودمان : به "مه لیلا"
هنوز که 50 درصد دیگه ش حل نیست!
اولا رفیق ناباب ندارم!
(هرچه رفیق داریم میشینن تو ماشین هم میگن آقای راننده اوون سیگار خاموش کن!)
و خودمم به دود حساسیت دارم بهم که می خوره نفسم تنگ میشه در حد مرگ ...از اوون جهت خوشم میاد...

پاسخ:
سلام هموطن
اول از هر چیزی برنده شدن نامزد مورد نظرتون تبریک می گم ان شا الله حکمرانی شایسته باشند برای همه مردم ایران....(خدمتگزار هم باشند ان شاالله.)

نمی دانم شما زمان اصلاحات به یاد دارید یا نه و البته قبلش زمان سازندگی ...

- الان 10 خطی که نوشته بودم چون دیگه انتخابات تمام شده فکر کردم گفتنش بی ارزشه ... پاک کردم...-

ولی این رای پاسخ مردم به 8 سال تخریب رسانه ای نبوده این رای ها هفت هشت ملیونش بیشتر طرفداران "آقای روحانی" و هاشمی و خاتمی  نیستن باقی قشر خاکستری اند که رایشان را زود به زود پس می گیرند! الان به امیدی رای داده اند...  اگر نا امید شوند زود بر می گردند ... 
..
پر کن پیاله را 
کین جام ِ آتشین
دیریست
ره به حال ِ خراب ِ من نمی برد...

"فریدون مشیری"

پاسخ:
سلام 

خیــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون...
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۲ شکوه- خانومی
جاسیگاریم گمشده است،
خودش که مهم نبود
 زیرش دردهایم را قایم کرده بودم..
پاسخ:
....ممنون....

دو بار توی عمرم سیگار کشیدم، یک بار در ایام کودکی، بار دیگر در ایام داتشجویی هنگامی که کنار ساحل دریا ی شمال بودم. تا اینجا 50 درصدش بود، اگه عمرمون به دنیا باشه 50 درصد دیگر را بدون فکر کردن به آن خواهم گذراند.

پاسخ:
سلام آقای نصرتی عزیز
ممنون که پیاده رو میاد خوشحالم می کنید...

زنده باشی برادر
من هنوز لب بهش نزدم دیشب اعصابم خراب بود کسی نبود تعارف کنه به خیر گذشت!
با سیگار کشیدن کسی مرد نشد اما با نامردی خیلی ها سیگاری شدند...
پاسخ:
ایول قشنگ بودن ... 
ممنون... 

اگه فکر میکنی سیگار از تکرار آدم و نجات میده ،

50 درصد منم حله... احتیاج به رفیقم نیست!

پاسخ:
سلام 

نه گمان نکنم ...! 
تازه فکر کنم خودش یه تکرار هم میشه افزون بر زندگی تکراری ...

من که پشیمون شدم تعارفمم کنن نمی کشم!

دویدنِ بی‌پایانِ یکی نقطه بر قوسِ دایره.
تا کی؟
باز باید بیدار شوم، بشنوم، ببینم، باور کنم.
باز باید برای ادامه‌ی بی‌دلیلِ دانایی
تمرینِ استعاره کنم.
همه برای رسیدن به همین دایره
از پیِ دایره می‌دوند.
هی نقطه‌ی مجهول!
مرارتِ مسخره!
مضمونِ بی‌دلیل!
تا کی؟
میز کارم غبار گرفته است
رَخت‌های روی هم ریخته را نَشُسته‌ام
رویاهای بی‌موردِ آب و ماه و ستاره به جایی نمی‌رسند،
شب همان شب وُ
روز همان روز وُ
هنوز هم همان هنوز ...!
من بدهکارِ هزار ساله‌ی بارانم،
آیا کسی لیوانِ آبی دستِ من خواهد داد؟

سیدعلی صالحی

پاسخ:
همه برای رسیدن به همین دایره 
از پیِ دایره می‌دوند. 
هی نقطه‌ی مجهول! 
مرارتِ مسخره! 
مضمونِ بی‌دلیل! 
تا کی؟ 

سلام
به پیاده رو خوش آمدید ....

خیلی زیبا یود .... ممنون 
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۵ گذری عاشقانه
اگه دود و ضرر نداشت خیلی مشکل نداشت!
اما خب هر دوشو داره دیگه
پاسخ:
دقیقا ...!
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۹ گذری عاشقانه
http://panteasafaei.blogfa.com/post-27.aspx
پاسخ:
ای لب تو قبله ی زنبورهای سومنـات
خنده ات اعجاز شهناز است در کرد بیات

خدایش ییامرزد 92 سال زندگی کردن ... 
:))))))
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">