پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

عشق گاهی در دل یک استکان جا می شود...

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۱ ب.ظ


چشم می بندی و بغض کهنه ات وا می شود

تازه پیدا می شود آدم که تنها می شود

 

دفتر نقاشی آن روزها یادش بخیر

راستی! خورشید با آبی چه زیبا می شود


توی این صفحه؛ بساط چایی مادربزرگ...

عشق گاهی در دل یک استکان جا می شود...



زندگی تکرار بازی های ما در کودکی ست

یک نفر مادر یکی هم باز بابا می شود

 

چشم می بندی که یعنی توی بازی شب شده

پلک برهم می زنی و زود فردا می شود

 

گاه خود را پشت نقشی تازه پیدا می کنی

گاه خود را پشت نقشی تازه پنهان می کنی

گاه شیرین است بازی گاه دعوا می شود

 

می شماری تا ده و دیگر کسی دور تو نیست

چشم را وا می کنی و گرگ پیدا می شود


این تویی طفلی که گم کرده ست راه خانه را

می گریزد؛ هی زمین می افتد و پا می شود

 

گاه باید چشم بست و مثل یک کودک گریست

چیست چاره؟ لااقل آدم دلش وا می شود



تو همان طفلی که نقاشیش کفتر بود و صحن

و دلت این روزها تنگ است...

آیا می شود؟...



 حسن بیاتانی + وبلاگ شاعر


+ کجایی مختار! حجر بن‌عدی تنهاست...

+ مرقدحضرت زینب (س) خط قرمز حزب‎الله و ایران

++ 

دوستان بیخبر خانه کشی کرده ایم ...

در مورد سیستم اینجا و آیا بهتر از بلاگفا هست یا نه نظری داشتید بگویید ممنون می شویم ....


++++ 

مردم این بلاگفا چقد بی جنبه است از یه کد انتقال به آدرس اینجا توی وبلاگم استفاده کردم میبینم که وبم حذف کرد! کلن حذف کرد!

فکر کرده من مطلب ها رو کپی نکردم ! اما لطفا لینک هایی که به آدرس قبلی وبم داده بودید درست کنید  ممنون.....

نظرات  (۳۵)

۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۳۹ گذری عاشقانه
عالی بود.
هم شعر و هم تصویرها و این همه حسی که به جان ما ریختید.



پاسخ:
ممنون ...

سپاس...
هیییی
آدم هوایی مشهد میشه اساسی
یه سوال اگه لایک کنیم جای کامنت گذاشتن حساب میشه آیا؟

پاسخ:
آقا قرار شاه و گدا هست یادتان ...
مشهد حرم ورودی باب الجوادتان...

آقا دلم عجیب گرفته برایتان...

سلام بر آقا حسین

نه اصلن هم نمی شه نظر دادن اجباریه !

پلاس زدن هم مستحبه!


پس چرا گفتی گریه نکنم وقتی میدونی لاقل آدم دلش باز که میشود

یا8 بیشتراز یک ساله دلتنگم عجیب هم دلتنگم من نیستم آنجا اما تو میدانم ک هستی حتی همینجا

پاسخ:
هشت یعنی دو دست از هم باز ، فلشی رو به وسعت پرواز
هشت یک قله مهربانی و من ، عاشقِ این شماره‌ات شده‌ام

از آستان رضایم خدا جدا نکند
من و جدایی از این آستان.......خدا نکند
.
دیدم نشونه گذاشتین گفتم جاهای دوست داشتنی حرم رو از دید خودم معرفی کنم
مرقد حُّر عاملی در صحن عتیق
حیاط بی نظیر مسجد گوهر شاد و رواق های بی بدیلش که جون میده برای مناجات کمی پنهانتر از چشم آدما
و البته سالن مطالعه مخزن بسته کتابخونه که هم خلوت تره هم بوووووووی خوش کتاب توش میاد و هر کتابی بخوای راحت توش پیدا میشه،واگه بخوام بگم آدم توی عمرش میتونه خارج از قالب زمان رفتار کنه باید بگم توی این کتابخونه است که میتونه بی زمان زندگی کنه...از بچه گی که از این کتابخونه استفاده میکردم همه قسمتاش برام رمز آلود و دوست داشتنی بود
والبته و صد البته که صحن آزادی وقتی از درب سمت پایین خیابون واردش میشی.......انگار در راستای شعاعی قرار میگیری که نا خودآگاه مُنقلبت میکنه...در برابر ضریح آقا زیر آسمون....طوفانی میشه آدم،نخواسته اشک میریزه...

پاسخ:
سلام

میدونید الان اگه اسم دوتا دیگه از این جا ها رو بیارید ما اینجا دق می کنیم !

از اونجایی که ما سال به سال شاید هم بیشتر مشهد میایم پابوسی و سه روز هستیم و هر روز فقط چند ساعت اصلن نمیدونیم چجور گذشت کجا بیشتر حال میده اصلن کل حرم زمان توش معنا نداره !
کتاب خونه نرفتم ولی باقی جا هایی که گفتید تجربه کردم !

من اینجا ها رو دوست دارم!
http://fupload.ir/images/6lqz1tu4608nv8t4jmn9.jpg
http://fupload.ir/images/c54j442m5yr8v526iiqt.jpg
http://fupload.ir/images/deooegmnf7g7b68.jpg

راستی یکی می گفت که خیلی کار بدی کردی که توی جاهایی که نوشته تصویر برداری ممنون عکس گرفتی. راست میگه ؟ یعنی خیلی کار بدیه ؟ قرار شده اگه آقا امسال بطلبد دیگه عکس نگیرم.

خوش به سعادت مجاورین حرم التماس دعا...
آره اصلا از من میشنوین گوشی همراهتون رو اصلا با خودتون نبرید تا با فراغت بال فقط و فقط به زیارت و آقا فکر کنید نه به تصویر...
گاهی ما اینقدر غرق در ثبت تصاویر هستیم که اصل لحظه رو درک نمیکنیم و حتی صحنه زیبا رو هم خودمون از دید دوربین دیدم نه با چشمای خودمون،ان شاءالله زودی قسمتتون بشه زیارت آقا
محتاجیم به دعا

پاسخ:
ممنون انشاالله...
..

دکترم گفته مریض است، دلش را ببرد
گره بر پنجره فولاد خراسان بزند...


"مسعود کرمی"

..

آیا می شود؟

پاسخ:
ان شاالله که بشود....

قصر همه شاهان جهان را که بگردی
دربار کسی پنجره فولاد ندارد!


الان یه اعتراف کنم؟؟
جنستون اونقدرا هم بد نیستش!!!!
یه اشتباه فقط...
شهرمن امروز باران که هیچ سیل اومد!

پاسخ: .



جدی سیل اوومد ... اینجا نرم نرم و شمرده شمرده می بارد ...
عکساشو خیلی دوست داشتممممممممم

پاسخ:
سلام بر شما دانشجویان این مرز و بوم که مشغول درس خواندن هستین و کم پیدا...

ممنون و سپاس.
باب الجواد راه ورودی به قلب توست..
چه کرد با دل من این عکس آخر
اخ این دل گرفته حرم میخواد عجیب...

پاسخ:
ان شاالله طلبیده بشید و زود زود حرم برید ... باب الجواد برید...
نه حالا سیل درون حد که مبالغس ولی بارون تند و طولانی بود حدود دو ساعت! سوار تاکسی که شدم راننده میگفت 20ساله اومدم اصفهان چنین چیزی تا الان ندیده بودم
یعنی لذتی بردما بماند که الان علاىم بیماری مشاهده میشود ...

پاسخ:
چقدر خوب ...

ما هم چند دقیقه ای زیر باران قدم زدیم ...

خدایا مرسی که باران می بارد!

ممنون
نمیشه کامنت داد

پاسخ:
چرا ؟ میشه که...
دوتا نکته
یکی اینکه آقو خیــــــــــــــلی عالی بود..یعنی مارو له له کرد!
واقعا تصاویر بدجور عالی ه
دوم اینکه اون لینکی که برام گذاشته بودی هم خیلی قشنگ بود... چنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد بار گوشش کردم!
ممممممنون


پاسخ:
سلام

رفیق قدیمی خوش آمدید ....

مرسی... هنوز خودمان هم توی کف عکس ها هستیم

ممنون...

اون مال رادیو هفت بود سه تا متن بود توی سه قسمت بهنام تشکر خوند فوق العاده می خوند...
خوشحال شدم که خوشتون اوومد...
پاسخ:
سلام

رفیق قدیمی خوش آمدید ....

مرسی... هنوز خودمان هم توی کف عکس ها هستیم 

ممنون...

اون مال رادیو هفت بود سه تا متن بود توی سه قسمت بهنام تشکر خوند فوق العاده می خوند...
خوشحال شدم که خوشتون اوومد...
سلام
چقدرررررر این غزل قشنگ بود!!!
دستتون درد نکنه

پاسخ:
سلام

به پیاده رو خوش آمدید...

ممنون... و قشنگ هم دیدید...

پاسخ:
سلام

به پیاده رو خوش آمدید...

ممنون... و قشنگ هم دیدید...
مبارکه خونه جدید
پاسخ:
ممنون اینجا به دست شما افتتاح می شود ....
آدرس عوض کردید!

خوش به حالتون که بعد مسافت آرومتون میکنه که دلیل محکمیه برای حرم نرفتن

اما من ...
پاسخ:
سلام

شما که نزدیک هستین برید خب ... ما رو هم دعا کنید... جا از حرم بهتر کجا هست آخه...

جمعه ها برید ... پنج شنبه ها غروب ...



ما خوب یاد گرفتیم:

در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهیها ،

اما هنوز یاد نگرفته ایم روی زمین چگونه زندگی کنیم ...

خیلییییییییی زیبا بود.
واقعا زیبا بود.
حس میکنم که تورا میخواهم.
این حس مدت هاست
که
روی گونه هام غلط میزنه
با صدام حرف میزنه
و در تنهایی هام
اونه که
امید بهم امید میده
یا علی ابن موسی الرضا

پاسخ:
ممنون و سپاس
از داشتن چنین سایت خوبی به شما تبریک میگم.
:))
پاسخ:
سلام

ممنون خوش آمدید...
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۹ گذری عاشقانه
سلام
ظاهرن که خیلی بهتر از بلاگفاست اما اشکالش اینه که دیگه وقتی آپ میکنید متوجه نمیشیم.

پاسخ:
سلام

آره راست میگید ها... خب دیگه یا باید مثل بعضی ها که میان مینویسن "آپم بیا!" کنم یا دیر دیر آپ کنم ... یا دوستان زود زود بیان!

++++++++++

با یه کلک ساده این امکان به وجود آورد...

این صفحه رو برید ...

http://derakht.blog.ir/page/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF

سلام
نه خیر اتفاقا این مشکل رو هم نداره
الان تو وب من مشخص میشه که آپ کردین
پاسخ:
چطوری ؟

آخه بلاگفا فقط اونهایی که بلاگفایی باشن به لیست دوستان برای مشاهده مطالب دوستان اضافه می کنه. واین وب مال بلاگ دات آی آر هست ...
سلام درخت عزیز
خونه نو مباررررررک
دلم را بردی به زیارت حرمش.... خدا خیرت بدهد.
درضمن اقا! حواستون هست که به اینجانب آدرس نداده‌بودید؟؟؟؟؟؟ عصبانی
راستی اینجا چرا آیکون نداره؟؟ شایدم داره من هنوز بلد نیستم!ا
پاسخ:
سلام بر سروشا 

ممنون ... صفا آوردید شما کجا اینجا کجا [گل] -متاسفانه آیکن نداره!-

جان خودم داشتم به ترتیب از آخر به اول لینک هام میامد خبر می دادم که رفتم برگشتم شما آمدید ...

ان شا الله حرم آقا برید زیارت ...

جدی اینجا رو چطور پیدا کردین ؟!
به به خونه جدید و قالب جدید سفید دلچسب مبارک باشه :)
پاسخ:
سلام

ممنون ... راسی اینجا قالبش سفیده ها؟! صداش درنیارید که شرکت کنندگان اون نظر سنجی  صداشون در میاد!

سلام
الان با وجود اینکه شما وب قبلی رو انتقال دادین و دیگه اصلا فعال نیست اما آخرین پستتون که گذاشتین توی لیست ها هست
درحالیکه اگه یک وبلاگ حذف بشه دیگه اصلا اسم اون وبلاگ از داخل لیست هم حذف میشه
قبلا یکی از دوستان هم مطرح کرده بودن و یادمه که یکی بهشون جواب داده بود که این مشکل رو نداره...هرچند الان لیست شما هست اما شاید ایشون امکاناتی جدا از بلاگفا رو مد نظر داشتن
http://www.gholameaftab.blogfa.com/post/71
میخواین یک پست امتحانی بذارین،ببینیم بازم مطلب جدید نشون داده میشه یا نه،البته اگر هم کسی رو میشناسید که کاملا با این سیستم آشنایی داره میتونید ازشون بپرسید
پاسخ:
سلام

مال همون مسدود کردن هست که عرض کردم 

ممنون از دقت نظرتون و ممنون بابت لینک ها ...

الان اصلا نمی گذاره وارد یشم peeadero  رو که توی نام کاربری می بینه میندازتم بیرون!

منم بلاگفا را دوست داشتم ولی این آخر ها خیلی اذیت می کرد که آخرش انداختمم بیرون...
عجیبه الان اگه وب قبلی شما حذف شده پس چرا هنوز مطالبتون توی لیست دوستان من هست؟!
راستی اگه این قابلیت بعد از اینکه مطالب جدید رو اینجا گذاشتید دیگه ادامه نداشت میتونید از این خبر نامه ها استفاده کنید،طوریه که وقتی آپ میکنید برای کسانی که توی خبر نامه شما ثبت نام کردن یک ایمیل میاد که شما آپ کردین
مثل این دوستمون که توی حاشیه وبش خبرنامه داره:
http://adamsshic.blogfa.com/
راستی اون وبی که تو کامنت قبلی براتون گذاشتم توی وب جدیدش موقع کامنت گذاشتن نیاز به کد وارد کردن نداره!؟اما اینجا کد میخواد؟!!
پاسخ:
آخه وب من حذف نشده مسدود شده! کد جاوا اسکریپت غیر مجاز توش به کار بردم که خلاف مقررات بلاگفاست و مسدودش کرد! 
از این جهت توی مطالب دوستان نشان میده ولی نمیاد!

ممنون جهت معرفی خبرنامه از این امکان خبر نداشتم... ولی متاسفانه سرویس حاوا اسکریپت این بلاگ دات آی آر پولی هست و ما هم فعلا ...

آره قابلیت اینکه نظرات بدون وارد کردن کد ارسال بشه یا با وارد کردن کد قابل انتخابه اگر وارد کردن "کپچا" دردسر داره تا برش دارم؟

ممنون از معرفی آدرس ها و ممنون از دقت نظرتون و سپاس....



سلام
ممنونم ... ان‌شاءالله شما هم بزودی و نیکویی مشرف بشید.
و
یافتن شما، کار ساده‌ای بود!!!! ا
پاسخ:
سلام

ممنون....

پس قصد ندارید بگید ها!

++++++

بابا  ایول

پس گوگل هم اینجا را بلد است ممنون ...

سلام
به به مبارک باشه

دیگه حالا که خلی با کلاس شدید ما رو فرامش نکنید
پاسخ:
سلام

ممنون.... 

نه دیگه ما در اوج با کلاسی هم که باشیم دوستان قدیمی مون فراموش نمی کنیم 

[خودشیفتگی]

یه لحظه قسمت درباره ما اینجا رو بخونید متوجه می شید !
نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم
به یادتم
باورش با تو...
پاسخ:
پرتقالی پوست می کندم.
شهر در آیینه پیدا بود.
دوستان من کجا هستند؟
روزهاشان پرتقالی باد!

سلام.

...از من ایشان را هزاران یاد باد.

ضمنا" خانه تکانی هم مبارک.

پاسخ:
سلام

صفا آوردید ... ممنون...
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۲۸ سالهای صبوری
سلام ...
نمیدونم چی بگم فقط ممنون واسه حال و هوای خوبی که ایجاد کردید...
پاسخ:
سلام

خوش آمدید... ممنون....
سلام خیلی عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون...
وبتون اوومدم اسمش جالب بود یاد شعر علی صالحی افتادم...
من خودم هستم بیخود این آیینه را روبروی خاطره مگیر...

مکن دل دل ای دل بزن دل به دریا

که دنیا به خسران عقبی نیرزد

...

و این زندگانی فانی ، جوانی، خوشی های امروز و اینجا ،

به افسوس بسیار فردا نیرزد...!

پاسخ:
متنش هم که می خوانی صدای عجیبی که اینو دیکلمه کرده به گوش میاد

سلام

ممنون...

دلا این عالم فانی به یک ارزن نمی ارزد 
به دنیا آمدن بر زحمت رفتن نمی ارزد 

*
غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد
مکن عمر مرا ای عشق بیش از این تباه اینجا

 *

اگر جای مروت نیست با دنیا مدارا کن
به جای دلخوری از تنگ بیرون را تماشا کن

اجازه هست عکس اول و شعر بالایی ش رو بذاریم توی وبلاگ شعر و عکس؟!
پاسخ:
سلام

اجازه هست که هیچ خوشحال هم می شویم....
سلام بسیار شعر زیبا و عکس های قابل تاملی بودن ممنون...
پاسخ:
سلام 
به پیاده رو خوش آمدید ...

خواهش می کنم...


سلام و ارادت
خیلی لذت بردم از عکس ها...
سپاس فراوان
پاسخ:
سلام

ممنون که آمدید ... آقای بیاتانی عزیز خیلی خوشحال شدم  واقعا... ممنون و خوشحال شدم که خوشتون اوومده ...
ان شا الله برای تولد مولا یه غزل بگید ... مانا باشید...
یا علی مدد

مجددا سلام

وبلاگتون بوی زندگی میده، روشنه، آرامش بخش، این قبیل وبلاگ ها کم پیدا میشه.

یه پیشنهاد دارم براتون. یک سایتی هست به نام هشت بهشت که جز لینک دوستانم هم هست.  خیلی مطالبش عرفانی و زیباست من خودم عضوم. توصیه می کنم حتما عضو بشید. مطمئن هستم که از مطالب شما استقبال زیادی بشه. چون محتوای سایتش دقیقا با شما همسو یعنی ترکیب عکس و متن...

راستی اگر راضی نبودید من از مطالبتون تو وبم استفاده کنم (البته با لینک کردن) حتما تو وبم کامنت بزارین حذف می کنم...

در پناه حق...

پاسخ:
سلام
ممنون ... لطف دارید...حتما سر میزنم ... متشکر...
راضی هستم خوشحال هم میشم...
یا حق 
یا علی مدد
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۲۲ یه شاعر احساساتی!!!
واااااای خر کیف شدم . ببخشید نتونستم جلوی احساساتمو بگیرم. بعضیا شاید روشون نشده ابراز احساسات از خود بدر بکنن. عکسا خیییییییییییییییییییلی جالبند 
کارخودتونه؟ من آخه عشق این چیزام. 
پاسخ:
شاعر احساساتی!!! سلام

آره ... ممنون...

آدرس ندارید؟...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">