پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

غربت چتری که توی تاکسی جا مانده است!

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۵۰ ق.ظ

باور کنید! حال و هوایم مساعد است 

 این شایعات، شیوه ی بعضی جراید است 

 یک صبح تیتر می شوم: این شخص... {بگذریم} 

یک عصر خوانده اید... و تکرار زاید است 

من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم 

باور نمی کنید،

همین شعر، شاهد است!


-----

هیچ خانه ای از خانه هاتان سر نزدم ای دوستان.... اما چه خوب که هنوز اینجا ، یاد ما کرده اید و بوده اید ...


بعدن نوشت :

الان دقیقا همه وبلاگاتون اوومدم -گرچه ساکت وپاورچین پاورچین و بی حرفی-... همه تو خونه هاشون باروون داشتن ... پاییز داشتن ... چه خوب ...

-مثل -دور از جون- معتادی که بعد از چند ما نعشه کنه شدم-


*چارراهی خالی از عابر که تنها مانده است /غربت چتری که توی تاکسی جا مانده است!

 شعر عنوان از اصغر عظیمی مهر 

نظرات  (۴)

۲۵ آبان ۹۱ ، ۱۰:۳۴ گذری عاشقانه
آه ، باران ،

ای امید جان بیداران !

بر پلیدی ها - که ما عمری است در گرداب آن غرقیم -

آیا‌، چیره خواهی شد ؟


تویی گناه بزرگ دلم دعا کردم
خدا گناه بزرگم را به من ببخشاید !

نمیدونم چرا نوشتمش
همین طوری اومد
قشنگه و دوستش دارم

عکس ها رو که نذاشتی
بیخبر میای و میری
چیکار کنیم باهات ؟
دادگاه نظامی ؟

منتظر انتخابهای زیباییم
زود باش

خوشحالم که برگشتید

جاتون میون دوستان خالی بود ...


امیدوارم با حال خوب برگشته باشید که ظاهرا اینطور به نظر نمی آد...

چه بازگشت غریبانه ای!

بوی خاک باران خورده و اندکی اه و حتی شاید شبنمی اشک داشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">