پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

پریشانان پری را می پرستند

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۵۷ ب.ظ
پریشانان  پری را می پرستند

گدایان گوهری را می پرستند

بت بوداییان از جنس رقص است

اگر نیلوفری را می پرستند

دل ساقی هزاران دور خون شد

که مستان ساغری را می پرستند

اگر جمع پرستوها گسسته ست

بهار پرپری را می پرستند

قیامت را نمی بینند آنان

که صور محشری را می پرستند

خبر از دین مداحان ندارم

خطیبان منبری را می پرستند

سواران پرچمی را می ستایند

دلیران سنگری را می پرستند

چه می دانند اینان از شهیدان

که خون و خنجری را می پرستند

خدا را عالمان و مفتیان هم

کتاب و دفتری را می پرستند

به بیت الله رفتم دیدم این قوم

به جای او دری را می پرستند

گناه از چشم و گوش بسته ماست

که این کوران کری را می پرستند

صدای اعتراضی نیست اینجا

ابوذرها زری را می پرستند

خوشا آنان که دور از این جماعت

خدای دیگری را می پرستند

علیرضا قزوه

نظرات  (۱۰)

فوق العاده بود...این شعرا رو از کجا پیدا میکنی؟
بسیار بسیار عالی
این ها همه
"جبر" است ،
یا "اختیار" ؟
یا "جبری در اختیار..." ؟
بخوانید...
خدایا ، حکمت قدم هایی را که برایم بر میداری بر من آشکار کن

تا درهایی را که بسویم می گشایی ، ندانسته نبندم

و درهایی که به رویم میبندی ، به اصرار نگشایم . .
سلام دوست عزیز .
می خوام یه ام گرافیک بگم 100 تا ام گرافیک ازش بزنه بیرون ...
ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام
گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک
ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام
گرافیک ام گرافیک ام گرافیک ام گرافیک
به من سر بزن ...
سلام دوستان لینکستان گروه دیدک در نظر دارد تا فعالیت خود را به طور همه جانبه گسترش دهد از شما صاحبان وبلاگ و وبسایت درخواست میکنم تا نام وب ، موضوع و شرحی از وبلاگ خود را در قسمت نظر دهید ثبت کنید! پس از حدود ۲۴ ساعت لینک وبلاگ خود را در صفحه وبلاگ ما خواهید دید!

پس بشتابید!!!
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۴۳ عالم مقدس ملکوت
سلام جمال عزیزم ... من همیشه سر میزنم ولی دوست دارم دعوت نامه بفرستی که از امدن لذت ببرم .... همیشه به دنبال درگاهی بودم که شعر در ان فراوان باشد تا هم از ان لذت ببرم و هم به دیگران هدیه کنم و اینک از درگاه تو بهترین سود را می جویم ... ان اشعار فاطمیه ات را با اجازه در ایام فاطمیه در وبلاگ قرار میدم اگر لازم است ذکر منبع کنم هم می کنم عزیزم
سلام خوبین؟

وبلاگ زیبایی دارین.

ای کاش........................!

در پست جدیدم
منتظر حضور سبزتون هستم

یادمان باشد که همیشه ذره ای حقیقت پشت هر “فقط یه شوخی بود”

کمی کنجکاوی پشت “همینطوری پرسیدم”

قدری احساسات پشت “به من چه اصلا”

مقداری خرد پشت “چه میدونم”

واندکی درد پشت “اشکالی نداره” وجود دارد . . .
شعر زیبای علیرضا قزوه عزیز را در فضایی هنری و آرام بخش مطالعه کردن، تاثیرش بر روح و روان دوچندان است.
موفق باشی دوست خوبم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">