پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

می خوام هشت کتاب سهراب رو تصحیح کنم!  فعلا از اینجا شروع کردم:


قشنگ یعنی تعبیر اقتصادی اشکال

و پول ، تنها پول

ترا به گرمی یک سیب می‌کند مأنوس.

+

هی روزگار اگه به همون روند پیش می رفتم قرار بود 16 سال دیگه نفر اول کنکور ارشد باشم ، ولی امسال مجاز هم نشدم 

+

دوست دارم برم توو زیرزمین و همه ی کتاب های درسی ام را ، از همان ابتدایی و راهنمایی تا همین آخر ها همه را را بیاورم وسط حیاط  و همشان را بسوزانم.(کتاب خودمه به کسی ربط نداره)

می دانم سیستم آموزشی کشور اگه همه خودشون و خونه شون هم بسوزانن کک ش هم نمی گزه

+

این آشغالی که همین الان گفتگوی ویژه خبری شبکه دو حرف میزنه رو دوست دارم خفه کنم.

و رئیس بی.... ش

+

بی شرف ها ، امشب می گفت اسامی  بدهکاران بانکی که 130 چل نفر هست که همه پول کشور بردن پس نمیدن رفته قوه قضاییه 

کل پول کشور بردن بعد یه ... برا 40 تومن از جیب ملت بزنه التماس می کرد

برا 500 هزار وام 100 تا ضامن می خوان بعد 80 نود درصد کل پول کشور دست چند نفره بردن هزار برابرش زدن جیب اصلشم پس نمیدن

بعد 20000 استخدامی دولت قبل لغو کردن

+

مترسک را چه غم گر هستی جالیز می سوزد.

+

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۷)

۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۵ شما مرا درخت صدا کنید!
بسپاریم بر سنگ مزارمان

تاریخ نزنند

تا آیندگان ندانند

بی عرضگان
این برهه از تاریخ 

مابوده ایم!!!
سلام اخوی
هوا طوفانی ه اینجا ترجیح میدم سکوت کنم و زود برم (لبخند)
مراقب خودت باش جمال جان
یاحق
پاسخ:
سلام
:)
سلام 
باید اعتراف کنم همش که نه اما یه بخشیش زیر سر شماست!
شما من را با بیان آشنا کردی...
شما باعث شدی من اکانت بیان بسازم...
و
شما باعث شده من ترغیب بشم وبلاگ بزنم!
مستقیم یا عیر مستقیم و عمد و غیر عمدش مهم نیست
مهم اینه که حالا که باعث شدی اینطور بشه
یه سری بهم بزنید
همه دوستان دعوت اند
www.sizdah.blog.ir
جسارت کردم و غزل نوشتم
منتظر نظرات دوستان هستم
یا علی
پاسخ:
سلام
من ؟؟!! من چرا ؟! 
من شما را با این نام اول باره دیدم ! همین یک نام دارید ؟!

وبلاگ شما هم آمدم 
خیلی خوبه تبلیغیست بر این که سیزده نحس نیست و بلکه میلاد فخر عالم است.
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۷ طلیعه بیکیان طبسی
سلام آقای درخت
خوشحالم که کنکور ارشد ندادم
با سوزاندن کتابا موافقم
شاید انگیزه بشه که ارشد رو رها کنین و افق دیگه ای رو دنبال کنید
الخیر و فی ما وقع
پاسخ:
سلام
ارشد را به خاطر اینکه هیچ افقی در زندگی ندارم انتخاب کردم که چون اصلا براش تلاش نکردم یا بهتر بگم راه و موقعیت تلاش کردن نداشتم نگرفت
خیر در کار جهان نیست ...
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۵ گذری عاشقانه
اوه...چه عصبانی...
آزاد شرکت نکردین؟
راستی مگه کتابای ابتداییتونم هنوز دارین؟

سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت گیر....
پاسخ:
تازه اوون شب رعایت کردم ... الان حالم بدتره ... ولی باز رعایت می کنم ...

راسسییی ها ! مگه من دارمشون؟! نه ابتدایی و راهنمایی ندارم ولی دبیرستان دارم دانشگاه رو هم دارم برای فراهم کردن آتشی ... کافیه!

آزاد ، پول ش زیاده ، ندارم ... قرض کنم هم ، نمی صرفه ... چون آدم بی کس فرقی نداره کارشناس باشی یا ارشد ، ارشد میشناسم ماهی 400 هزار پولش می دن!
سواد هم که یاد نمیدن که امید داشته باشی که با سواد شی کاری کنی ...

سخت می گیرد جهان مردمان بی پول!
سلام مجدد
من زیاد اهل هیاهو نیستم معمولا جزو دست های پشت پرده بوده و هستم !!!
خیلی وقته مشتری وب شما هستم
اگه بگم قبلا با چه نامی نظر دادم لو میرم !
ممنون که به سیزده سر زدید .
پاسخ:
سلام
باشد ولی من کلا هیچ هنری نداشته باشم کاشف خوبی هستم ، خودم کشف می کنم! (مزاح بود فرقی ندارد با هر نام حق یار )

*کاشف=معادل ادبی فضول

*یک ساعت بعد نوشت:
فهمیدم قبلا با چه نامی نظر دادید هزار تومن بدید تا بگم!
پیشنهاد میکنم حتمن کتاب "استاد عشق" شرح احوال مرحوم پروفسور حسابی رو مطالعه کنی
پاسخ:
امیر خان هاتف مشهدی ممنون براری التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">