پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

بدون شرح

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

۹۳/۰۲/۰۸
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۸)

این فرشته ها یک راست از پیش ِ خدا اومدن... و چقدر پاک و معصوم اند...؛
.
سلام.
میخواستم مثل ِ قبلا ها که چند باری مزاحم شده بودم، باز هم بی صدا و سایه و بی نوشته و نظر، زحمت رو کم کنم، که جمله تون، باعث شد منصرف بشم...؛
پاینده باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون و سپاس، خیلی کار خوبی کردید ...
سلام آقای درخت چقــــــــــــــــــدر این دوچرخه هه نااااااازه
آرزوی دوچرخه سواری به دل من موند آخر...
هیچوقت یاد نگرفتم از ترس!
این عکسه هم دل آدم رو به رحم میاره،ولی حتی اگه امید به بنده واقعی شدن حتی یکی از هزاران کودک باشه باز هم ارزش داره که صدها هزار کودک به دنیا بیان تا فقط یکی از اونها یک بنده شاکر و واقعی تربیت بشه
پاسخ:
سلام
آرزو به دل نمانید صلوات!

من یه دوچرخه 16 داشتم یه بار افتادم دماغم کتلت شد! ولی یاد گرفتم یه 24 گرفتم سالها باهاش صفا می کردم بی دستی از سراشیبی های تند میامدیم ...
بچه بودم غصه وبالم نبود هیچکی حریف شور و حالم نبود ...

انصافا آدمها وقتی به دنیا میان خیلی خوب و پاک و ناز و دوست داشتنی هستن بعدنه که بعضی ها خراب می شن و بعضی هام خوب می موونن
خواهر زاده کوچولوی من پر از حس زندگیه پر از شور و حاله پر از پاکیه ... خلاصه پر از هر چی که آدم بزرگ های امروزی از اوون خالی هستن

فرق زندگی شون با زندگی بزرگ ها کلمه ایست به نام "پول" کاش اصلا پول اختراع نمی شد!
مهربانی در قفس می نوشد آب
عشق پرپر می زند لای کتاب
آقای درخت بالاخره پیاده آمده بودین یا با دوچرخه؟؟؟!!

پاسخ:
پیاده آمده بودم با دوچرخه خواهم رفت!
یا شایدم دوچرخه رو پارک کردین و پیاده رفتین؟!

پاسخ:
 اینم میشه :) با دوچرخه آمده بودم پیاده خواهم رفت!
کاش هنوزم بچه بودیم.......
پاسخ:
کاش واقعا ...
حالا که نمیشه برگشت به کودکی من می گم کاش می شد مرد.
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۳۰ گذری عاشقانه
چه عکس قشنگی
برای این عکس خیلی حرف دارم اما چون رو به راه نیستم و حرفام قشنگ نیست سکوت می کنم.
پاسخ:
خب تا وقتی دیگه
من هم الان خرابم...
بجای سنگ قبرم
آینه بگذارید
شاید هر کسی آمد
برای من که نه
برای خودش فاتحه‌ای خواند
چه ساده‌ام که فکر می‌کنم
مردن در شهر مردگان اتفاق غم‌انگیزی است 

رضا احسان پور

شب آرزوها ما را هم فراموش نکنید. 
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
اینم یه مدلشه آدم یرا خودش نظر بزنه
:) نظر برای خود که خوبه من یه وقتایی برای خودم کادو هم میخرم،اعتماد به نفس رو داشتین!
پاسخ:
والا خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">