پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

من و بسته بودن تو رو میزدن

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ

بشین خونه رو آب و جارو نکن 

                    بذار زخم پهلوت بهتر بشه

خودم از پس غربتم بر میام

                    نمیخوام چشات واسه من تر بشه


یکم درد داری میدونم عزیز

                     با این دردا باید مدارا کنی

در خونمون رو عوض میکنم

                          به شرطی نیای و در وا کنی


نگاهت رو این روزا از من نگیر

                   تو عطر نجیب بهشتی برام

خودت داری می ری ولی پشت در

                     دو خط یادگاری نوشتی برام


نوشتی شبا تشنه میشه حسین

                      همین غصه داره تو رو میکشه

نوشتی ظریفه شبیه گله

                   حواست بهش باشه پر پر نشه


نمی تونم از کوچمون رد بشم

                     چکار کرده این کوچه با روح من

یه عمر ازت شرمسارم گلم

                     من و بسته بودن تو رو میزدن


واسه مرد خونه نشینی بده

                         دعا کن واسه تلخی لحظه هام

دعا کن بتونم تحمل کنم

                           دعا کن نمونم

                                          دعا کن بیام...!


حامد عسکری.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۴
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱)

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۵۷ گذری عاشقانه
اشک ...
پاسخ:
آه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">