پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

به یاد کودکی ها !

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۰ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱۰)

سلام
من هنوز دارمش
یادمه دوم راهنمایی که بودم به خاطر حفظ کردن دعای وضو پیش نماز مدرسمون جایزه داد
یادگاری نگهش دارشتم
پاسخ:
سلام
آفرین به این نظم و ترتیب! من یکی داشتم شکل فیل بود اسمش هم فیل جادویی بود 
چهارم ابتدایی جایزه گرفته بودم ولی چند سال بعد نسلش منقرض شد!

این تازه خریدم!
چقدر زیبا.... یادش بخیر! با این‌ها برای کادوهای نوروزی کاغذکادو درست می‌کردیم...ممنونم خیلی دلنشین است
 چقدر خوشحال شدن و لذت بردن از زندگی آسان است و ما چقدر دیر و سخت خوشحال می‌شویم
پاسخ:
آره واقعا چقدر دور شدیم از کودکی 
خواهر زاده های من یکی 6 سالشه یکی 2 سالش چقدر شاد و سر زنده هستن 
کوچیکتر یه خانم کوچولوه که همش میخنده !
ولی ....

آخــــــــی !
چه حس ِ خوبی بهم داد این عکس !
کلی ورق و کاغذ این وسط حروم کردم تا بتونم با این اقلیدس  - که بعضی وقت ها هم خیلی سرسخت بود و درست و حسابی در نمی اومد - شکل بکشم ...
به صرافت افتادم برم توی انبارمون که بیشتر شبیه کمد آقای وووپی شده بگردم و بیارم واسه پسرم ... فکر کنم کلی ذوق زده بشه ...

:)

+  ممنون جناب درخت برای این گریز دلپذیر....
پاسخ:
اههه شما هم نگه ش داشتید ! 
والا هی من بی نظم م ها! 

منم الان کلی ورق و کاغذ و خودکار مصرف کردم مامانم هی مسخره می کنه مهندس مملکت ! 

ممنون.
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۵ گذری عاشقانه
من نمی دونم شما این شکلای قشنگو با چی کشیدین.
احتمالن دوره ی ما نبوده یا من یادم نیست.

پاسخ:
بیشتر اسباب بازی ده شصت یی هاست این اسمش دوایر جادویی اقلیدس ه (اسم علمیش هم اسپیروگراف یا چرخ‌نگار هست)
اینه
افرین چقدر اون رنگیا رو هنرمندانه کشیدی احسنت باریکلا چشم نخوری ایشالا
پاسخ:
:)
سلام
هعیییی
یادش بخیر
پاسخ:
سلام
پس شمام داشتی !
سلام
ی چیزایی یادمه
اون شعری رو هم که گفتی ما نداشتیم
راستش بیشتر تفریحههای من اون دوره در کوچه ها و بازی با بچه ها میگذشت
خیلی اهل بازیهای خونگی نبودیم
بیشتر با فوتبال سر میکردیم
هعییی
یادش بخیر
قیل و قال کودکی برنگردد  امان

در ضمن در گذری عاشقانه هم عرض ارادت کردیم خدمتت
پاسخ:
سلام

من فوتبال نمی کردم چون هر بار که می رفتم یا بازیم نمی دادن یا می ذاشتنم دروازه !

و من از کودکی به پیری افتاده ام ...

الان دیدم 
ممنون ما خیلی مخلصیم 
اون فایلی که ضبط کردم حذف کردم به جان خودم ! :)
یادش به خیر منم داشتم اسمش دوایر جادویی بود منم از بانک جایزه مدرسه گرفته بودم
پاسخ:
نمی دانستم اینجور وسیله ی فراگیری هست اینا ! 
:) 
تقریبا همه داشتن! در اقصا نقاط جهان
(اغصا شاید هم اقسا شاید هم اغسا بعید میدانم اغثا یا اغثا باشه)!
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۹ آشنای قدیمی
اقصا
و جاء من اقصی المدینة رجل یسعی ...
پاسخ:
متشکر

حالا شما هم از اینا داشتید ؟!
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۲۴ آشنای قدیمی
من خودم نداشتم اما یه بار به دخترخاله کوچیکم هدیه دادمش
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">