پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

آذر...

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۲ ب.ظ

کفن برف کجا؟ پیرهن برگ کجا؟

خسته‌ام مثل درختی که از آذر ماهش



+فاضل نظری
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۳۰
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱۲)

۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۲۹ آشنای قدیمی

بیزارم از خموشی تقویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

.

.


تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید

از حال من مپرس که بسیار خسته ام

پاسخ:
شاعر نشسته خسته و زخمی ، کبود شعر
باید به لحن تازه تری می سرود شعر
۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۰ آشنای قدیمی
:) عجب!

ضمنا آذر ماه مورد علاقه ی منه... مخصوصا 14 مش
بله
پاسخ:
چهاردهمش چرا اوون وخت ؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۰۳ آشنای قدیمی
خب روز خوبیه دیگه ... خیلی مبارک و میمون هست
نشون به اون نشون که یه بار تولد امام مهدی عج افتاده بود همون روز
پاسخ:
یادم نیس.گفتم شاید روز تولدی چیزی باشه ؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۰۸ آشنای قدیمی
معلومه خب
یک میلاد با سعادتیه :)
پاسخ:
آها تولد خودتونه !
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۱۴ آشنای قدیمی
مزاح بود جدی نگیرید
خواستیم لبخندی بزنید خستگی درختی تون از آذرماهش دربره
پاسخ:
:) 

نه دیگه می خواید کیک ندید اینجور می گید :)

نترسید من تا 14هم یادم میره :))
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ آشنای قدیمی
اگه دیگران یادشون باشه خود متولد یادش نباشه عالی میشه
بقیه کادو میگیرن اما طرف عذر داشته کیک نگرفته خب یادش نبوده :)
پاسخ:
اوون برا آدمایه که سرشون شلوغه ... من از یکم  هی میگم 19 هم تولدمه تولدمه آخرشم کسی یادش نمی مونه 20 تا 25 هم میگم 19 تولدم بود :)

ان شا الله یادتون بره دیگران یادشون نره !
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۲۸ آشنای قدیمی
20 تا 25 م کادو میگیرن اونوخ؟
من که محاله یادم بره هرچقدم مشغله باشه
یه بار از دوهفته قبلش برا خودم سفارش کیک داده بودم با یه طرح قلب و گل و مطلب انگلیسی... که روز تولدم بقیه رو غافلگیر کنم خجالتشون بدم که یادشون نبوده :)
پاسخ:
نه !
از خرس میشه یه مو کند که هیچ میشه پوستش کند ولی از اوونا کادو نمیشه گرفت!

امسال توو ماشین بودم کامل 
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۵ آشنای قدیمی
خب پس دست تقدیر نمیذاره براتون کادو بگیرن :دی
عب نداره
خودتون واسه خودتون کادو میگرفتید... من که خیلی خوشم میاد واسه خودم نوشابه باز کنم
پاسخ:
اگر نفرین اگر افسون اگر تقدیر اگر شیطان ... :))

بماند :(
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۳ آشنای قدیمی
:) مهم محبته که هست (البته با چاشنی کادو)
منم امسال روز تولدمو مسافرتم :(
پاسخ:
ان شا الله یه سلامتی ...
راستی قبولیتونم توو دانشگاه تبریک می گم ان شا الله خیر باشه .
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۵۸ آشنای قدیمی
سلامت باشید
ا ممنونم مچکر
برا خودم غیر منتظره بود... وقتی میخواستم نتیجه تکمیل ظرفیتو ببینم اصلا توقعشو نداشتم...
همون موقع اون بخش دعای عرفه یادم اومد که هرآنچه دیر میخواهی زود نخواهم... کلی خجالت کشیدم از خدا
حالا اینا به کنار اشکای مامانمو نمیتونم جمع کنم
پاسخ:
ان شا الله رو به راه باشید...
رو به راه قرآن...
خدا بده از این غافل گیری ها...
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۱:۰۴ آشنای قدیمی
خیلی ممنونم. همچنین شما انشاءلله
یامهدی (عج)
پاسخ:
یا صاحب الزمان.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۱:۰۶ آشنای قدیمی
راستتی انشالله شیرینی قبولی و موفقیت های شمارو بخوریم (از نوع تر و بزرگ به مقدار یک جعبه) :)
خدانگهدار
پاسخ:
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">