پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

خیر در کار جهان نیست، تو هم شر برسان

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۲ ب.ظ

تو که در فکر منی مرگ مرا سر برسان

انتظار همه را نیز به آخر برسان


همه پرورده ی مهرند و من آزرده ی قهر

خیر در کار جهان نیست، تو هم شر برسان


لاله در باغ تو رویید و شقایق پژمرد

به جگر سوختگان داغ برابر برسان


مَردُم از ماتم من شاد و من از غم خشنود

شادمانم کن و اندوه مکرر برسان


مرگ یا خواب؟! چقدر این دو برادر دورند

مژده ی وصل برادر به برادر برسان

فاضل نظری


-----------------------------

"حافظ" خدا بگم چه کارت کنه....(لینک)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۶
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۶)

چقدر دلنشین
پاسخ:
مرسی... :|
۲۶ آبان ۹۲ ، ۲۲:۱۴ آشنای قدیمی
چه فاز منفی!!!

آرزو نکنید هیچ کدام از شما مرگ را به خاطر مشکلی که دارد پس اگر ناچارا مجبور شد در خواست کند مرگ را پس بگوید: خدایا مرا زنده بدار تا زمانی که زندگی برایم خیر است و مرا بمیران هر وقت مردن برایم خیر است... حدیثی از پیامبر اکرم


پاسخ:
:(

ای ترس! تو را شکر، که با این همه تردید....

۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۲:۵۰ آشنای قدیمی
:دی
دمش گرم :)
پاسخ:
ادبش کردم :|
کتاب مبایلی بود که باهاش فال می گرفتم ... همش توو این مایه ها توو ذوقی میزد ... حذفش کردم :)
البته الان دارم دوباره نصبش می کنم.
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۹ آشنای قدیمی
رفتم تو فاز فال
لامصب همه شو قشنگ جواب میده
اکثرا هم توش کلمات تقوی و نعیم و نعمت و اینجور چیزا هست!!!! :)

اینجاشو دوس داشتم

طمع زفیض کرامت مبر که خلق کریم
گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشاید

تو تعبیرش گفته بود دعاهای شما مستجاب می شود!!!
ولی من گاهی نمیتونم شعر و با تعبیر ربط بدم!
پاسخ:
نگاه کن توروخدا حافظ برا من چه میاره برا مردم چه میار "گنه ببخشد و بر عاشقان ببخشاید" ببخشاید اوومده دیگه از این بهتر ... خدا از دهن حافظ بشنود براتون.
۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۴:۳۷ گذری عاشقانه
کفر می گویم که ایمان نیز آرامم نکرد گریه های زیر باران نیز آرامم نکرد سعدیا گفتی که مهرش می رود از دل ولی مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد
پاسخ:
عالی... عالی....

سلام ... ممنون خیلی قشنگ بود...


زیـر بــاران که به من زل بزنی خواهی دید:
فن تشخیص نم از چهره ی گریان سخت است
□□
کوچه ی مهـــــر ـــ سـر نبش ، کماکان باران...
دیــدنِ حـجلــه ی من اول آبــــان سخت است!!
خدایــــــــــا سرنوشت مرا خیر بنویس
تقدیری مبارک
تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم...
پاسخ:
تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم...

زدید توو خال...دقیقا بهترین دعای ممکن بود...
ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">