پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

.

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ب.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۷)

۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۴ آشنای قدیمی
من نمیخوام برم یونی :(
من هنوز جوونم... کلی آرزو دارم... بوی تعطیلاتو استشمام نکردم
پاسخ:
متوجه نشدم. "یونی" ؟
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۸ آشنای قدیمی
مخفف یونیورسیتی university
دانشگاه
پاسخ:
 university ! :)  آی کیو م  زیر صفر ه !

پس به سلامتی ارشد آزاد رفتید ؟ ... موفق باشید.
ان شا الله.
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۴ آشنای قدیمی
واقعیتش نمیخواستم آزادو برم... اگه میخواستم تو انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی های قوی مثل اصول الدین تهران رو میزدم و قبول میشدم اما بهش فکر هم نمیکردم
خونواده نشستن گفتن خیلی ناشکری الی بلی
گفتم اگه برم آزاد بیشترین وقتمو واسه کنکور میذارم... گفتن حالا ناز نکن بیا برو
فعلا میرم ولی نه با رضایت
ممنون شماهم موفق باشید

پاسخ:
ان شاالله خیرتون توو این باشه .

آره ... ثبت نام کردم ، آزمون هاش تووی همن مهر ماه ست ... تا خدا خودش چه بخواد ...
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۹ آشنای قدیمی
انشالله خیره
یاحق
پاسخ:
یا علی مدد .
فصل شاعرانه ها مبارکتان...
واسه پارسال رو هم خوندم، بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون ...
آخــــــی !
عجب نوستالژی دلچسبی بود. پس پارسال این موقع ها بود که من نشونی خونه جدیدم رو  دادم...
پاک یادم رفته بود.

پاسخ:
سلام 

آره دقیقا در چنین روزی بوده!
اینم پیام خصوصی فرستاده بودید :

"سلام دوست عزیز 
بنا به دلایل امنیتی!!! نام وبلاگ نشانی کل وب همه و همه رو عوض کردم 
منو به اسم جوانه لینک کن اینم نشانی جدیدم ...
توی خونه جدیدم منتظرتم "
آنجا
درختی دارم برگریز
کز شبان
ستاره‌ها را می‌گرید و
از روزان
خورشید را

همیشه در پاییز
درختی دارم.

پاسخ:
آقا نصرتی عزیز 
خیلی مخلصیم 
ممنون خیلی زیبا بود ... خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">