پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

و من چقدر حقیرم که حتی در جلسه عزای شما هم به فکر خواسته هایم خودم هستم به فکر التماس کردن که یا امام حسین این کار برام بکن یا باب الحوائج این کار...

اما چه کار کنم من همین قدر کوچکم... 

یا امام حسین خودت ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱۰)

این روز ها روز های حسینی بود ولی نمیدانم من چرا بین حسین حسین ها حسن حسن می کردم... آخه امام مجتی کریم اند و فقیر ها کریم ها را به یاد میآرند... هنوز در واژه کریم حیرانم یعنی کریم که باشند زیاد می بخشد؟ بی حساب می بخشد؟ شاید هم خارق العاده می بخشد... قصه معروف غلامی که نانش را با سگی قسمت کرد و امام دید و بر پاداشش او را خرید آزاد کرد باغی براش خرید و به او بخشید ... تازه کریم بی در خواست کردن میبخشد چه رسد به این که التماسش کنیم تازه کریم که نمی پرسد کیستی تا ببخشم ...نمیدانم درکم همین قدر است ولی من دست به دامن کریمی زده ام ...
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۷ گذری عاشقانه
سلام
عزاداریها و نذرهاتون قبول

حرفتان حرف دل ماست خدا می داند....
پاسخ:
سلام
ممنون از شما هم قبول باشد ان شا الله 
اینکه به این معرفت برسی که از اونها باید بخوای ، غنیمته
پس خودتو مذمت نکن
همه چیز رو باید از اینها خواست

سلام جمال جان
این ایام مارو هم از دعای خیرت محروم نکن
یاحق
پاسخ:
سلام امیر آقا 

کاش می شد نخواست ، انتظار رسیدن به خواسته ها انقد سخته که ...

خدا میداند به فکرت بودم گفتم بیام سلامی عرض کنم که دیدم نظر گذاشتی 
ممنون
محتاجیم به دعا رووی چشم
یا امیرالمومنین

سلام
قبول دارم که سخته
به دوستام اینجور مواقع فراز ابتدائی زیارت امین الله رو توصیه میکنم که زیاد بخونن:
اللهم فاجعل نفسی مطمئنة بقدرک
راضیة بقضائک .....بحمدک و ثنائک

شما لطف داری جمال جان
یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون

اللهم فاجعل نفسی مطمئنة بقدرک
راضیة بقضائک .....بحمدک و ثنائک

حرم رفتی سلام برسان و دعام کن 
خدا خیرت بده.
۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ سید مجید باقری
سلام.مسطار به روز شد با غزل آینه.                  

ندهد فرصت گفتار به محتاج کریم

گوش این طایفه آواز گدا نشنیده ست...


۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۶ گذری عاشقانه
سلام آقا جمال
خوبید ان شاالله؟
به ما سر نمی زنید.کلن کم پیدا شدید.
نگران شدم که نکنه اون دفعه که گفتم این جلد شبیه جلد کتابهای گیاه شناسی شده ناراحت شدید.
امیدوارم دلخور نباشید از من.

ببخشید
+ بند 2 پانوشت
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۸ گذری عاشقانه
سلام

اومدم خسته نباشید عرض کنم خدمتتون بابت این همه تلاش و .....!!!!!!!!!!!
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">