پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

سوار تاکسی شدم …

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ق.ظ
سوار تاکسی شدم …
سوار تاکسی بین شهری شدم، مسیرم تهران بود.
اصلا با راننده درباره مقدار کرایه صحبتی نکردم از بابت پول هم نگران نبودم
اما وسط راه که بیابان بود، دست کردم تو جیب راست شلوارم ولی پول نبود…!جیب چپ نبود… جیب پیرهنم!
نبود که نبود … گفتم حتما تو کیفمه!
اما خبری از پول نبود…
 
به راننده گفتم: اگر کسی رو سوار کردی و بعد از طی یک مسیری به شما گفت که پول همراهم نیست، چیکار میکردی ؟!!
گفت: به قیافه اش نگاه می کنم!
 
گفتم : الان فرض کن من همان کسی باشم که این اتفاق براش افتاده…!!!
یکدفعه کمی از سرعتش کم کرد و نگاهی از آینه به من انداخت
و گفت : به قیافه ات نمیاد که آدم بدی باشی ، می رسونمت …
 
.
خدای من!
من مسیر زندگی ام رو با تو طی کردم به خیال اینکه توشه ای دارم
اما الان هرچه نگاه می کنم ، می بینم هیچی ندارم، خالیه خالی ام …
فقط یک آه و افسوس که مفت عمرم از دست رفت …
خدایا ما رو می رسونی؟؟؟
 
یا همین جا وسط این بیابان سردرگمی پیاده مون میکنی؟؟؟!
 
منبع : مجله مراحم (البته من توی اینترنت خواندم)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۲
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۸)

سلام

خیلی زیبا بود...

پاسخ:
سلام
ممنون
فوق العاده بود فوق العاده
بسیار زیبا

پاسخ:
ممنون
حاشا به کرمش...
پاسخ:
قربان کرم بی نهایتش

ولی من که لیاقت ندارم....
دسستون درد نکنه 
خیلی زحمت کشیدید
واقعا اگه براتون زحمت نبود جمع آوری کنید نمیخوام مزاحم کارهاتون باشم 
آزمونتون خوب بود ؟در حد انتظارتون بود؟
پاسخ:
خواهش می کنم

اصلا زحمت نداشت خیلی جمع و جور توی چند فایل داشتم شان چند دقیقه بیشتر طول نکشید تازه همزمان که کپی کردم خودمم خواندمشان لذت بخش هم بود...
نیست این همه کار زمین مانده دارم من :)

نه! خیلی سخت بود...
:(

میدونید غالب افرادی که میگن سخت بود به چیزهایی که بلد نبودن و نزدن فکر میکنن یعنی چیزهایی که بلد بودنو حساب نمیکنن 
تو این جور آزمونهای گروهی هم حد نساب رو بهترین گروه تعیین میکنه انشاالله اون بهترین خیلی بالا بالاها نباشه...
منتشرش کردم 
دستتون درد نکنه رندانه بعد از مدتها رندانه قدیم شد دستتون درد نکنه

خدا خدای ما گنه کارها و بی لیاقت ها هم هست...

التماس دعا
پاسخ:
متاسفانه چون ظرفیت آزمون فقط 117 نفر هست و اینکه همه شرکت کردن شاید بالای200 هزار نفر شرکت کننده داشته باشه! امیدی نیست ...

ممنون :)

خدای  خدای من گنه کار هم هست ولی من که بنده خوبی نه که حتی بنده بدی براش نبودم چه ؟
متن خیلی زیبا و فابل تاملی بود.

خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم..
امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست،
ازحکمت تو باشد.نه بی لیاقتی من.
هر آزمونی که بوده امدوارم موفق بشید.
پاسخ:
ممنون
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۹ انسیه حیدری
شنیدم آدم اگه هفت مرتبه خدا رو به صفت ارحم الراحمین صدا بزنه خدا می‌فرماید لبیک پیک مرتبه به صفت یا اله العاصین صدا بزنه خدا می‌فرماید :لبیک لبیک لبیک... 
پاسخ:
 یا اله العاصین ...  یا اله العاصین ... یا اله العاصین  ... :(
خدا منو از همراهی خودت اصلا پیاده نکن
بگذار بی اجر با تو که اجری نمی خواهی بگردم
هم صحبتی با تو چقدر شیرین است
چقدر با تو بودن آرامم می کند
خدا من اصلا قصد پیاده شدن ندارم
بگذار همیشه و بی قید به زمان و مکان با تو باشم
چقدر خوب می رانی زندگی مان را!
همیشه هم رزق ما را هم می آوری
اصلا عبد که از خودش چیزی ندارد
توشه اش را ارباب می دهد
الحمدلله رب العالمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">