پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

آدم برفی 2

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۷)

خوش بحالتون که منزلتان حیاط دارد و با آدم برفی خاطرات خوب و خوشی بجا می گذارید.

پاسخ:
:)
این نیم تنه ه شبیه هیولا شده :)))
پاسخ:
هیولای دوست داشتی خودمه !
سلام
خوبی اخوی؟
عکست برای من باز نشد
دیشب یادت کردم که شماهم بزرگواری کردی سر زدی
اینه که میگن دل به دل راه داره (لبخند)

یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون سلامت باشی ما هم خوبیم خدا رو شکر
بررسی می کنم ! برا خودم باز میشه....
ممنون زنده باشید دیگه دل به دل راه داره!
خوشباحالتون خونتون حیاط داره...
پاسخ:
واقعا خوشبحال مونه ؟ آدم تا چیزی نداشته باشه قدر نمی دونه.
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۷ آشنای قدیمی
منم آدم برفی میخواااد
حیف که تو دانشگاه جای خلوت پیدا نمیشه یکی بسازیم
اینی که توپ جلو پاشه ناز شده
پاسخ:
امروز هوا گرم شده آدم برفی من هم داره آب میشه ...
چقدر دلم خونه ی حیاط دار خواست !
این کامنت از کافی نت برای شما نوشته میشود وگرنه همچنان تلفن همراه ما با کامنت گذوشتن برای شا مشکل دارد.
روزگار به کام
پاسخ:
سلام بر میم الف 
عجیبه ملت (دوستان وبلاگ ما) هیچکی حیاط نداره! چند نفر با دیدن حیاط ما هوس خونه حیاط دار کردن! 

سیستم بلاگ روش سیا واقعا هرچه گفتم این درست کنن نکردن این بود روحانی روحانی :)

زنده باشید و سربلند
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۲۷ گذری عاشقانه
میدونید یکی از بزرگترین آرزوهای پریناز اینه که خونه حیاط دار بخریم !
پاسخ:
ایشاالله زودتر بخرید...بزرگ بالا شهر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">