پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

همه امروز به پابوسی او رفته ولی

طبق معمول من بی سر وپا جا ماندم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۲
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۷)

سلام اپیم سربزنیدخوشحال میشیم
پاسخ:
سلام
حتما میام.
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۶ آشنای قدیمی
جـــامـــانده های قافله ی اربـــعیــــن تـــو
آقــــا دوای درد دل خـــــــود کـجــا کننـد؟

جــا تنگ بوده است و یا ما اضـــافه ایـم
مردم به چشم طعنه نگاهی به ما کنند

باشـــد حســـیـــن؛ کـــرببلا مال خوبهـا
بـــدها بگو که عقده دل با چه وا کننــد؟
پاسخ:
بـــدها بگو که عقده دل با چه وا کننــد؟
هعــــــــــــــی آقا جمال
من توی یه مجموعه ای فعالیت میکنم و مجموعه برای اعضا دعوت نامه فرستادن که با تخفیف ویژه واسه اربعین با کاروان دانشگاه شهید بهشتی ببرنمون کربلا و چندین بار پیگیری کردن بنده خداها،اونوقت همین مامانم نذاشت!
.
یعنی آدم همه جوره شرایطش فراهم باشه اونوقت مامانش نذاره خیلی زوره به قرآن میفرمایند تنها نمیخوام بری میگم خودتون هم بیاین میگن نه من و تو تنها بریم؟!
ای وااااای نه تنهایی نه؟!
یعنی خودشون رو هم به عنوان همراه قبول ندارن...
مملکته داریم آخه!
یعنی لیاقت میخوادها،شرایط بهانه است...
پاسخ:
غصه نخورید ان شا الله فرصتی دیگه امام حسین(ع) سنگ تموم بذاره براتون... 
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۰۵ آشنای قدیمی
هدر جدید مبارک
قشنگه
فک کنم شما علاقه ی خاصی به گنجشک ها دارین
پاسخ:
ممنون!

من که آره! تازه گنجشک ها هم به من علاقه ی خاصی دارن! این وقتی از زیر درخت هایی که رووش پر گنجشکه رد شدم حس کردم :) !

خبر از یک بهار آشنا نیست
کسی حتا نمی‌پرسد «چرا نیست؟»
اگر دست من و گنجشک‌ها بود...
ولی دست من و گنجشک‌ها نیست

میان این همه فریاد در شهر
نمی‌پیچد صدای باد در شهر
اگر دست من و گنجشک‌ها بود
درخت از پا نمی‌افتاد در شهر

- سید حبیب نظاری -
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۸ گذری عاشقانه
ما هم جا مانده ایم
همیشه و همه جا ....
پاسخ:
هیییییییی

سلام صبح بخیر.

دیگه دیر شده برای عرض تسلیت.

دعا می کنم حسینی باشید.

 

پاسخ:
سلام

ممنون... زنده باشید.
سلام
منتظر امضای شما هم هستیم ...
پاسخ:
سلام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">