پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

.

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ق.ظ

یک چشم به گردابت و یک چشم به ساحل

گیرم که دل اینست به دریا زدن این نیست


حسین منزوی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۵)

۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۰ اعظم - هرشب تنهایی
سلام
ممنون از حضورتون
سپاس
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود
رقم مهر تو بر چهره ی ما پیدا بود
یاد باد آنکه به اصلاح شما می شد راست
نظم هر گوهر ناسفته که حافظ (هاتف) را بود
پاسخ:
ممنون.
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ گذری عاشقانه
دل به دریا زدن سخت است...
پاسخ:
دقیقا درست می فرمایید سخت است... 

از زیستن بی تو مگو زیستن این نیست 
ورهست به زعم تو به تعبیر من این نیست 
از بویش اگر چشم دلم را نگشاید 
یکباره کفن باد به تم پیرهن این نیست 
یک چشم به گردابت و یک چشم به ساحل
گیرم که دل اینست به دریا زدن این نیست 
تو یک تن و من یک تن از این رابطه چیزی 
عشق است ولی قصه ی یک جان دو تن این نیست 
عطری است در این سفره ی نگشوده هم اما 
حون دل آهوی ختا و ختن این نیست 
سخت است که بر کوه زند تیشه هم اما 
بر سر نزند تیشه اگر کوهکن این نیست 
یک پرتو از آن تافته در چشم تو اما 
خورشید من آن یکتنه صد شب شکن این نیست 
زن اسوه ی عشق است و خطر پیشه چنان ویس
لیلای هراسنده ! نه ، تمثیل زن این نیست
حسین منزوی
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۵ گذری عاشقانه
خداییش زیستن این نیست...
پاسخ:
این تریپ  "زیستن این نیست" که مال من بود نه شما :))
شما الان بایست این مصرع را انتخاب می کردید :
زن اسوه ی عشق است و خطر پیشه چنان ویس... 

:)
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ گذری عاشقانه
آخه خیلی به دلم نشست
با خودم گفتم راست میگه زیستن این نیست.
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">