پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

«السّلام علیک یا اباعبدلله»

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ق.ظ

فریاد زد مکبّر ِ صحنین ِ کربلا : 

   ماه محرم آمده ...قد قامت العــــــزا ... 


شاعر: رحمان نوازنی  

+ عاشورا

+ ashura  

+ محرم

نظرات  (۵)

..

تو زنده ای برای خودم گریه میکنم...
در مجلس عزای خودم گریه میکنم!!!

 

پیچیده بانگ سرخ و رسای تو در زمین
بر مرگ بی صدای خودم گریه میکنم



تو سربلند و سرخ و رها پرکشیده ای
من مانده ام به پای خودم گریه میکنم



خیلی بد است حال دلم در غیاب عشق
بر قلب بینوای خودم گریه می کنم



نفرین به شمر و ابن زیاد درون من
از نیش اژدهای خودم گریه میکنم



از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
انســـــــــــان...؟؟و با دعای خودم گریه میکنم..

+ التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون...
محتاجیم به دعا ....
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۰ گذری عاشقانه
چقدر این قالب و این حال و هوا قشنگه.
پاسخ:
ممنون...
چشمهایت را ببند در دلت با خدا سخن بگو
به همان زبان ساده خودت سخن بگو
هرچه میخواهی بگو او میشنود
شاید بخواهی تو را ببخشد .........یا آرزویی داری........
شاید دعایی برای یک عزیز........یا شکرش.......
بگو او شنوای داناست
این لحظه های زیبا را برای خودت تکرار کن
پرواز دلت را حس خواهی کرد...........
التماس دعا
پاسخ:
ممنون ....
محتاجیم به دعا...
۲۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۱۷ علیــــ ـرضا
سلام
ممنون از وبتون
قشنگ بود
به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
تبادل لینک ؟

عالم ، همه خاک کربلا بایدمان / پیوسته به لب ، خدا خدا بایدمان

تا پاک شود ، زمین ز ابنای یزید / همواره حسین ، مقتدا بایدمان

 

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">