پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ
به پایین نشستن خیالت نره
من از خیلی ها خیلی  بالا ترم
من اونقد دارم که با یک نفس
تموم غماتو یکجا میخرم
مثل خاک قالی که باید تکوند
مثل شیشه غم که باید شکست
به این آسمون طلایی قسم
به این سفره باز و نونی که هست
♫♫♫
فقط عشق می تونه با بودنش
یه دنیا ی غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید
خدا درد عشقو زیادش کنه
خودم خم شدم تا تمام تنم
واسه جاده زندگی پل بشه
کنارت نشستم مدد خواستم
که کار نشد با توکل بشه
♫♫♫
فقط عشق می تونه با بودنش
یه دنیا ی غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید

خدا درد عشقو زیادش کنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۹
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۷)

۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۶ آشنای قدیمی
سلام
من اونقد دارم که با یک نفس
تموم غماتو یکجا میخرم
.
.
کنارت نشستم مدد خواستم
که کار نشد با توکل بشه
.
.
فقط عشق می تونه با بودنش
یه دنیا ی غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید
خدا درد عشقو زیادش کنه
:)
پاسخ:
کم آورده بودم به دادم رسید
خدا درد عشقو زیادش کنه
:(

و علیکم السلام
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۸ آشنای قدیمی
دوام عیش و تنعم نه شیوه ی عشق است
اگر معاشر مایی بنوش نیش غمی

چرا :(؟؟؟
ابری نباشید

پاسخ:
:( 
پیش میاد زیاد مهم نیست ...

من کویری خشکم اما ساحلی بارانیم
ظاهری آرام دارد باطن طوفانیم
۲۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۹ شما مرا درخت صدا کنید!
شاهرگ های زمین از داغ باران پر شده ست ...
پاسخ:
 آسمانا کاسه صبر درختان پر شده ست
salaaaaaaaaaaaaam
:)
kheili vaght bood nayoomade boodamaaa....
khoobin?khoshin?salamatin?:)
پاسخ:
اهههههههههههههه یه مدت نبودید خارجکی شدید !
سلام
بله دلمون براتون تنگ شده بود ...
ان شالله  که شاد و بهروز باشید  ما هم خوبیم خدا رو شکر...
شما چه خبر خوبید الحمدلله...
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۱ گذری عاشقانه
ترانه ی قشنگیه.
یاد داداشم افتادم که عاشق رضا صادقیه.
پاسخ:
[گل]
:))
کیبوردم فارسی نداشت.. اما الا وللا میخواستم کامنت بذارم :)
خوبه شما هنوز سنگرو حفظ کردین :)
پاسخ:
:)
سراپا اگر زرد پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم

چو گلدان خالی ، لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم

اگر داغ دل بود ، ما دیده ایم
اگر خون دل بود ، ما خورده ایم

اگر دل دلیل است ، آورده ایم
اگر داغ شرط است ، ما برده ایم

اگر دشنه ی دشمنان ، گردنیم !
اگر خنجر دوستان ، گرده ایم !

گواهی بخواهید ، اینک گواه :
همین زخمهایی که نشمرده ایم !

دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم


قیصر امین پور
پاسخ:
درخت‏ها همه عریان شدند، آبان شد
و باد آمد و باران گرفت و طوفان شد

نیامدی و نچیدی انار سرخی را
که ماند بر سر این شاخه تا زمستان شد

نیامدی و ترک خورد سینه‏ی من و آه
چقدر یک شبه یاقوت سرخ ارزان شد

چقدر باغ پر از جعبه‏های میوه شد و
چقدر جعبه‏ی پر راهی خیابان شد

چقدر چشم به راهت نشستم و تو چقدر
گذشتن از من و رفتن برایت آسان شد

چطور قصه‏ام آنقدر تلخ پایان یافت؟
چطور آنچه نمی‏خواستم شود آن شد؟

انار سرخ سر شاخه خشک شد، افتاد
و گوش باغ پر از خنده‏ی کلاغان شد

 پانته‏آ صفایی بروجنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">