پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

عمر...

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ


روح من کم سال است .

روح من گاهی از شوق ، سرفه اش می گیرد .

روح من بیکار است :

قطره های باران را ، درز آجرها را ، می شمارد .

روح من گاهی ، مثل یک سنگ سر راه حقیقت دارد .


+

آدم ها از هر نظر یه سن و سال دارن ... اول سن شناسنامه ای هست که سال تولد را از سال جاری کم کنیم به دست میاد ! ولی روح آدم ها هم سنی داره عقل آدم ها هم سنی داره اعصاب و روان آدم ها هم سنی داره :(...

"روح من کم سال است ..."

نمیدانم چرا گاهی فکر می کنم 18 سال بیشتر ندارم! :) 

+

+ نترسید این گرگه از مانیتور نمیزنه بیرون! :)


با تشکر از ترنم عزیز  که فایل تصویری این شعر با صدا و تصویر استاد فریدون مشیری برام فرستادن ... خیلی سپاس...



دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 55 ثانیه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
شما مرا درخت صدا کنید

فریدون مشیری ((*tag_post_count*))

نظرات  (۱۳)

۰۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۵ آشنای قدیمی
فسرد  خاطر   پژمرده‌ام   به   باغ   وجود        
که شاخه شاخة عمرم به هرجوانه گریست
(مجید مشفق)


روح من هنوز 14 سالش نشده :)
یعنی دقیقا از این گرگا تو وجودمون هست؟؟؟!!!!! (شکلک استرس)
پاسخ:
من با بچه های زیر 6 سال خیلی زود پسرخاله میشم فکر کنم روحم 4 سالشه !

نه ان شا الله شما گرگ وچودتون کشتید ولی باقی جماعت کم و بیش دارن! 
در جوانی یکسره احساس پیری می کنم !

بازم گرگ شرف داره به لاشخور!
پاسخ:
آره دیگه پیر شدیم رفت :)

تازه چشم هاش هم تو عکس چقد قشنگه!
lفکر کنم من از اول احساس پیری میکردم
یه فایل تصویری دارم که استاد مشیری خودشون این شعر رو میخونن
اگر دوست داشته باشین براتون بفرستمش
تازه گرگشم خیلی خوشگله
من که دوسش داشتم(در راستای علاقه مندیم به حیوونا)
سلام
پاسخ:
سلام

جدی خود  فریدون مشیری می خونه چه خوب اگه زحمتی نیست برام بفرستید ممنون می شم ....

جدی گرگ خیلی قشنگه این عکس روو من دیدم جدا از زیبایی خارق العاده گرگ لذت بردم ...
من هم حیوانات خیلی دوست دارم از قورباغه و وزق سوسمار ! تا شتر گاو پلنگ!

مرسی.
ایمیلتونو بذارید حتما براتون میفرستم
پاسخ:
مرسی حتما.
ای آقـــــــــــا
گرگ باید بیاد پیش بعضی از ماها درس پس بده


پاسخ:
آخر این قصه را من جور دیگر دیده ام
گرگ ها را هم برادر های یوسف خورده اند!

۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۰ آشنای قدیمی
اینجا یک عدد پست بود... منم اون آهنگه رو دانلود کردم
الان محو شده

نکنه گرگه خوردتش؟
پاسخ:
:)
نه گرگ نخوردَدِش ، من خوردمش!

قد یه پست نبود برش داشتم.
این بود :

«-- دریافت فایل --»

خرمن نکاشته هامون چشمه نگو آتشفشونه

بشمرین نداشته هامون هزار هزار تا کهکشونه

آرزو دریای شوره دریای شور زندون ماهه 

ماهیا تشنه ترینن روی لبهاشون آهه و آهه 

بخت ماهیا سیاهه 


سکه نقره و طلا بند دل شاه و گدا گزنده عیبه 

بخشش و مهر و وفا لطف و صفا سمند غیبه 

نازنین سمندو زین کن مردای مردو گزین کن 

نازنین شادی عشقو نذر دلهای حزین کن 

سجده خاکی کمند آسمونه 

برای ترک زمین یه جور کمین کن 


عاشقی ستاره هزاره تونه 

کی میگه دوری و دوستی چاره تونه 


زخمی تیغ و ترنجه حسن یوسف 

شاهدم پیراهنای پاره تونه 


آهنه اون که دلش سرد وسیاهه 

آینه روی دلش مات یه آهه 


همه مونو از گل وخار آفریدن 

ماها عاشقیم فرشته بی گناهه 


گل قالی گل شالی گل گندم گل گندم

پس میارن واسه یک تشنه هزار دریا رو مردم 


شعر علی معلم دامغانی

صدای قشنگ مجیداخشابی

وب بسیار خوبی دارید
موفق باشید
پاسخ:
ممنون.
سلام
فرستادم ،اگر نرسید بگین تا دوباره سند کنم
پاسخ:
سلام

مرسی ... رسیده داره به سرعت لاک پشت دان می شه !

بی نظیر بود
فوق العاده
اصلا غیر قابل تعریف و تحسین...
من که لذت بردم 
واقعا ممنون خیلی خوب بود...

حیف بود اگه این نمیدیدم.
۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۹ گذری عاشقانه
راستش من بیشتر وقتا حس می کنم 17 سالمه.دیگه خونه پرش تا 22 سالگی خودمو قبول دارم.
نمی دونم چرا سال تولدمو از سال جاری کم می کنم یه عدد دیگه به دست میاد که اصلن ربطی به 17 و 22 نداره.
نمی دونم اشکال کار کجاست!
پاسخ:
به به جمع دوستان 17 و 18 ساله جمع ه ! 
:)
گم شدن درگم شدن دین من است
نیستی درهست آیین من است
پاسخ:
مرسی
سلام،پست هاتون همیشه قابل تامله و چیزای خوبی رو ازشون یاد میگیرم..تشکر میکنم ازتون.
پاسخ:
سلام
مرسی. خواهش می کنم شما لطف دارید...
می گویند شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است.
پاسخ:
منکه نفهمیدم چی شد!

ممنون.
قابل شما رو و بقیه دوستان رو نداشت
نوش جان :)

پاسخ:
خیلی خوب بود ... مرسی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">