پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

.

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱۵)

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ آشنای قدیمی
بگیر این وحشتو از من، نمیخوام راهو برگردم 
  نمیدونم چه سالی بود که رویاهامو ترک کردم

مث آهن شدم انگار، تو میگی محو پروازم 
 یه پیله میکنم امشب، شاید پروانه شم بازم

گوشه ی یه ترانه ای از رضا صادقی
پاسخ:
مرسی...
بگذار دنیا هر چه میخواهد پیله کند،وقتی به زودی پروانه می شویم...
پاسخ:
...
سلام
چه خوشگله!!!!!!!!!♥
تابلوتون هم عالی بود رنگ های توش مثه زندگی بود
شاد شاد
مرسی
پاسخ:
سلام
مرسی ... 
اصلا هم قرار نیست پیله بمونیم
باید پروانه بشیم

پاسخ:
بایدش که باید ولی خب اگه بذارن :)
...

چگونه طوف کنم در فضای عالم قدس
که در سراچه ترکیب تخته بند تنم...


حافظ


پاسخ:
چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند
و تماشای تو زیباست اگر بگذارند
من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم 
عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند
...

سلام 
ببخشید اگه گاهی دیر می رسم خدمتتون. متاسفانه نمی تونم شمارو در قسمت وبلاگ دوستان ثبت کنم ... راستش بلد نیستم ... [خجالت زدگی مفرط]
اینه که بروز شدن ِ شما رو متوجه نمی شم...
در ضمن کار معرق ِ شما حرف نداره. سفارش قبول نمی کنید؟؟ :)
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم ... چیزی از دست نمیدید اینجا چیز به درد بخور نداره که (شکسته نفسی در حد رئال مادرید ! :) )

derakht-peeadero این در قسمت وبلاگ دوستان بزنید تمام!

جدی؟ معرق آقا سبیلوو خوب شده !؟

سفارشم می پذیریم :)
دستتون درد نکنه 
درست شد...
.
.

آره واقعا! هم این آقا سبیلوو خوب شده هم اون خانوم قبلی _ خورشید بود گویا _ خیلی دقیق یادم نمیاد فقط یادمه سبک و سیاق قدیمی داشت و حسابی به دلمان نشست :)

پاسخ:
آره خورشید خانم بود!

مرسی ...
سلام برادر

ممنونم از لطف شما
سخت محتاج دعاتون هستم

پاسخ:
سلام
من کم دعا می کنم ... ولی امروز و امشب همین حالا برای تون از خدا بهترین ها رو می خوام ، خدا آنچه از خیر است عطا کند خدا آرزو های خوبتون مستجاب کنه ...بلا و نا خوشی ازتون دور کنه و غم و غصه از دلتون بگیره جاش مهر و محبت بکاره ... به حق فاطمه زهرا (س) به حق زینب کبری به حق قائم آل محمد 
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم....
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۹ آشنای قدیمی
شما افتخار نمیدید که تشریف نمیارید وبلاگ درویشی ما؟؟؟
پاسخ:
من ؟ کی باشم... سعادت ندارم... کم رزق ام حتما...

دروغ چرا وبلاگتون بعد از هر آپدیت باز کردم چند خطی هم از مطالب خواندم ولی راستش انقد ذهنم مشغول و خسته ست که جمع خواندن مطالب نورانی آیات و ترجمه و تفسیر و آموخته های قرآنی نمی شد ... و اصلا خواندنشون ظلم به نوشته های قشنگ و زبان فصیح شما و قسمت های جمع آوری شده از کتاب های خوبی که ازشون می نویسید هست 
ولی یه روز ان شالله ذهنم فری بشه! می خواندم و خوب هم می خوانم 
قدیم تر ها یادتون هست که من همیشه با دقت می خواندم (تعریف از خود در حد رئال مادرید!)


۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۴ آشنای قدیمی
چقدر تواضع...
نمیدونم چرا خدا آیه ای که با ان الله یحب المتواضعین تموم بشه نداره البته خب شبیهش هست اما جای در و دیوار نمیگیره!!! ب(لاتشبیه)
بله یادم هست ... خواننده و متدبر محشری هستید... نه مثل من که گاها سرسری از روی مسائل میگذرم بدون اینکه منفعتی در عمل جمع کرده باشم

امیدوارم به زودی زودی زود افکارتون جمع شه ... تا بیش از پیش پست بذارین (عب نداره شما سر نزنین ما سیریشیم سر میزنیم)
 :)
پاسخ:
تواضع ز گردن فرازان نکوست 
گدا گر تواضع کند خوی اوست...

ممنون ...

آمدنتون نشانه با مرامیه ...

و اما الان من چشم هام از خواب باز نمی مونه
شب خوش...

آیا ندیده‏اند که ما شب را قرار داده‏ایم تا در آن بیاسایند و روز را روشنى‏بخش [گردانیدیم] قطعا در این [امر] براى مردمى که ایمان مى‏آورند مایه‏هاى عبرت است (نمل ۸۶)
 
أَلَمْ یَرَوْا أَنَّا جَعَلْنَا اللَّیْلَ لِیَسْکُنُوا فِیهِ وَالنَّهَارَ مُبْصِرًا إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یُؤْمِنُونَ ﴿نمل ۸۶﴾
.
باقی بقایتان.
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۲ گذری عاشقانه
واقعن یه وقتایی آدم دلش میخواد عالم و آدم بیخیالش بشن و بذارن تو پیله خودش تنها باشه.
اما خب
من همیشه میگم باید تو مسیر زندگی بود
خلافش نمیشه
چاره ای نیست غیر از جلو رفتن
پاسخ:
درسته... رفتن رسیدن است...

الغرض از غم دنیا گله‌ای نیست عزیز! 
گله‌ای هست اگر حوصله‌ای نیست عزیز! 

یاد دادند به ما نخل کمر تا نکنیم 
آنچه داریم ز بیگانه تمنا نکنیم 
۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ گذری عاشقانه
راستی کار معرقتون خوبه
اما مگه قحطی سوژه است
هی عکس یه مرد سیبیلو رو تابلو می کنید.
والا
آخه عکس آقایون هم تابلو شدن داره؟
یه گلی
یه بلبلی
...
پاسخ:
سوژه به این خوشگلی و نازی ! 
چجور دلتون میاد :)

راسی طرح خوشگل سراغ دارید ؟ 

این خانمه چطوره ؟ 
http://bayanbox.ir/id/6943938502345302664?view
:) 


۰۷ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۳ گذری عاشقانه
این خانومه بد نیست.

نه الان چیز خاصی تو ذهنم نیست.
اما کلن نقشهای اسلیمی رو بیشتر میپسندم.البته از معرق هیچ سررشته ای ندارم.
پاسخ:
آره منم اسلیمی دوس دارم ...

اگر جایی طرحی چیزی دیدید یاد ما باشید.
سلام
من سه ساعته دارم فکر میکنم شما دارین درمورد چی صحبت میکنین نگو اون لینک تابلو رو ندیدم...
خیلی قشنگه،نخسته
برای نقوش اسلیمی کتابایی مثل گلهای حتایی الگوهای خوبی ارائه داده و البته میتونید توی نت کلماتی مثل:
ترنج،شمسه،جقّه و یا حتی نقوش درشت تر مثل نقوش فرش از جمله محرمات و گل افشان و ماهی درهم و ماری گل و اینا بگردین و نقوش مناسبی رو ترکیب بندی کنید و تابلوهای تازه تولید کنید
ما منتظر کارای جدید شما هستیم
موفق باشین
پاسخ:
سلام
ممنون ، زنده باشید...
مرسی ، کتابش که بعیده گیر بیارم ولی کلاماتی که گفتید میسرچم حتما چیزی گیر میارم... ممنون..

فکر کنم خط هم خوب بشه هاااااااا
نمونه ای رو که براتون آپلود کردم رو از یازدهمین جشنواره خط اساتید تصویر برداری کردم،میتونید اطرافش رو با سلیقه خودتون نقوش ساده ای مونتاژ کنید و بسازید.
.
http://s1.picofile.com/file/7957536127/DSC09026.jpg
.
طبعی به هم رسان که بسازی به عالمی
یا همتی که از سر عالم توان گذشت
کلیم کاشانی
پاسخ:
چه بیت قشنگی ممنون.
آره خط خیلی قشنگ در میاد دوتا "مهدی " مختلف درست کردم و یه "حسین" خوب شدن
واگر یه بیت شعر باشه که خیلی خوب تر
این بیت هم قشنگ ه حیف فقط یه مصرعش درشت نوشته شده مصرع دومش خیلی کوچیکه در نمیاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">