پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

چند تا ترانه در ادامه ...

آلبوم هشت که به مناسبت ۸/۸/۸۸ سالروز میلاد علی بن موسی الرضا تهیه شده بود در اردیبهشت ۱۳۸۹ وارد بازار موسیقی کشور شد .


1 - پرسه زنون - علی اصحابی 

پرسه زنون توی رواق غصه بجای خونه 

غمه که این روزا تنه خستمو میکشونه 

این روزا دوزخ منه من که بریدم از تو

بریدمو پشت سرش هی میخورم چوبشو

چند سالیه تو سینه داغ انتظارو دارم…

چند سال که اسمتو رو هی به زبون میارم

چند سالیه تو سینه داغ انتظارو دارم…

چند ساله که اسمتو رو هی به زبون میارم

ضامن هشتمین بی رقیبم

ستاره مشرقیه غریبم

سوی کبوتری که شد فراموش

میشه که وا کنی دوباره آغوش

چند ساله کار من شده شمردن لحظه ها

این نفسای خسته که دارن میفتن از پا

بزار بیان که خسته از گذشتیه تباهن

بزار بیان که خسته از یه لحظه اشتباهن

ضامن هشتمین بی رقیبم

ستاره مشرقیه غریبم

سوی کبوتری که شد فراموش

میشه که وا کنی دوباره آغوش


دریافت


2 - کاسه گندم - بابک جهانبخش - ترانه سرا : حامد عسگری

راست میگن غریبی و غریبه ها رو میشناسی

راست میگن غم نشسته تو صدا رو میشناسی

یکی از بس که دلش تو غصه سوخته اومده

یکی هر هشت تا النگوشو فروخته اومده

بعضیا از همه دنیا بریدن اومدن

بعضیا تمام راه و بو کشیدن اومدن

یکی از بس که دلش تو غصه سوخته اومده

یکی هر هشت تا النگوش رو فروخته اومده

بعضیا تو این حرم تا به ابد موندنی ان

بعضیا مثل منن مسافرن رفتنی ان

اومدم تا گره کور دعا رو وا کنم

هر چی که دار و ندارم نذر کفترا کنم

اومدم بغض صدامو بتکونم و برم

این ترانه نذریه اینو بخونم و برم


دریافت


3 - کاشکی - محسن چاووشی 

ببین از کجا میام که هنوز مسافرم
که هنوز نیومده هوایی شدم برم
به چی دل بستم که از همه دل کندم
که به دنیا و غم دنیا میخندم

کاشکی بازم تو حرم با کفترات بپرم
پیش تو پر بگیرم ازت خبر بگیرم
کاشکی بازم تو حرم با کفترات بپرم
پیش تو پر بگیرم ازت خبر بگیرم

رو سیاهم که هنوز از تو خیلی دورم
مهربونی با من اما انگار کورم
اگه دورم از تو تو به من نزدیکی
دلمو میبینی حتی تو تاریکی

چی میشه یه بار دیگه باز بیام پا بوست
که میخوام غرق بشم توی اقیانوست
چی میشه یه بار دیگه باز بیام پا بوست
که میخوام غرق بشم توی اقیانوست


دریافت


4 - زائر - حامی

کاش مث کبوترای حرمت

بتونم توی هوات پر بکشم

مثل آهویی که تو دام بلاست

با نگاهت از خودم رها بشم

کمکم کن توی بهت این مسیر

یا رضا یا رضا یا رضا

دستای تنها و خستمو بگیر

یا رضا یا رضا یا رضا

واسه این زائر تنها و غریب

آخرین همدم و تکیه گاه تویی

وقتی دنیا پر دلواپسیه

تنها مقصد تنها جون پناه تویی

هنوزم وقتی که بارون می گیره

غنچه ها اسمتو فریاد می زنن

هنوزم به عشق تو ستاره ها

ظلمت شبای بغضو میشکنن

کمکم کن توی بهت این مسیر 

یا رضا یا رضا یا رضا

دستای تنها و خستمو بگیر

یا رضا یا رضا یا رضا


دریافت


5 - دلم گرفته - امین رستمی

پای پنجره نشستم ،کوچه خاکستریه باز
زیر بارون ، من چه دلتنگتم امروز

انگار از همون روزاست
حال وهوام رنگ توئه
کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو و بوی گلاب
پیچیده توی اتاقم مث خواب
داره بد جوری غریبی می کنه
آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم، خبر از دل من که نداره


دریافت


6 - دخیل - علیرضا شهاب

من به پای تو دخیلم به نگاهم گره خوردی

من به طوفان زده بودم تو به ساحلم سپردی

من به پای تو دخیلم تو به من نشونه دادی

تا به کفترا رسیدم تو به دستم دونه دادی

من به پای تو دخیلم تو به من نشونه دادی

تا به کفترا رسیدم تو به دستم دونه دادی

قلب من میتونه از تو نقشی از کعبه بسازه

سجده کردن به نگاهت واسه من عین نمازه

من به دریا زده بودم قلبم از دریا صدا شد

دل من تو دل طوفان به رضای تو رضا شد

من به دریا زده بودم قلبم از دریا صدا شد

دل من تو دل طوفان به رضای تو رضا شد


دریافت


7 - کبوتر - رضا یزدانی

یه کبوتر دنبال یه گنبده

گنبدی اندازه ی خستگیاش

گنبدی که از گذشته های دور

حسرت اون همنشین بوده باهاش

یه کبوتر با پرِ غرق به خون

دنبال گنبدی از آرامشه

گنبدی که مثل مادری صبور

تن خستشو به آغوش بکشه

خسته از سنگ کمون بچه ها

خسته از سایه شاهین رو سرش

میگذره از برهوت تشنگی

با یه عالم خستگی توی پرش

آسمون منو به گنبد برسون

خسته ام خسته ام از زخم زبون

آسمون منو به گنبد برسون

منو راه بده به باغ کهکشون


من همون کبوترم زخمی و تلخ

دنبال یه گنبدم واسه پناه

دیگه هر منظره ای شکل سراب

دیگه هر راه درستی اشتباه

تو همون گنبد امنی واسه من

که ازم در به دری رو میگیره

روی شونه های امن تو همه

غما و غصه ها پاییون میگیره

زخمام از غبار تو مرهم میشن

پیش تو تازه میشه بال و پرم

برای به تو رسیدن تا ابد

رو به سمت آرزوهام میبرم

آسمون منو به گنبد برسون

خسته ام خسته ام از زخم زبون

آسمون منو به گنبد برسون

منو راه بده به باغ کهکشون


دریافت


8 - پابند - رضا صادقی

دور بال کفترارو خط بکش

همشون اسیر تقدیرت شدند

اومدن بلکه هواییشون کنی

اخه می دونن زمین گیرت شدند

تو کدوم حقیقتی که هر دلی

حستو ندیده باور میکنه

لحظه ای تصور خیال تو

حال عاشقاتو بهتر میکنه

از خودم از این کویر لب به لب

رو به دریای تو هجرت می کنم

اگه این تعبیرت از غریبیه

من به غربتت حسادت می کنم

بین تردید زمین و آسمون

گم شدم بلکه من پیدا کنی

بلکه پایه ما رو که پابندتیم

رو به اسمون هشتم واکنی

وقتی اسمتو میارم زیر لب

بی هوا حس عبادت می کنم

شب به شب میشینمو کنار تو

با تو خورشید و زیارت می کنم


دریافت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱۴)

8 تا ترانه برای امام 8م ...
پاسخ:
آره...

دو تا آهنگ ها یعنی دو تیکه شعر زیر خیلی دوست دارم یکی این : 

رو سیاهم که هنوز از تو خیلی دورم
مهربونی با من اما انگار کورم
اگه دورم از تو تو به من نزدیکی
دلمو میبینی حتی تو تاریکی

یکی هم این :
یکی از بس که دلش تو غصه سوخته اومده
یکی هر هشت تا النگوش رو فروخته اومده
دقیقا بیت دوم که گفتین اینقد به دلم نشست که چن بار تکرار کردم
همین امروز فکر میکردم النگومو بفروشم برم مشهد!!!!!
پاسخ:
:)

دلم شکسته ، دلم را نمی خری آقا!؟
مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا!؟

اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم
تو آبروی کسی را نمی بری آقا

...

------------------------------------------

...

بس که با نیت نخوردی زود باور می کنی

آب سقاخانه از یک مشت دارو کمتر است

از خودت بگذر به ترفندی که در این بارگاه

عارف بالله هم گاهی از آهو کمتر است

--------------------------------------------------

با زائرین این حرم الله سر کنید
مدح رضا چو آیة قرآن ز بر کنید

....

ای دل بگیر جان و به جانان نظاره کن
بر چهرة حقیقت ایمان نظاره کن
یک لحظه بر تمامی قرآن نظاره کن
در دست نجمه نجم فروزان نظاره کن

------------------------------------

با دیدن جمال زلیخا کش شما

یوسف شناس ها همه دیوانه می شوند

 شانه به شانه،شاه و گدا در سرایتان

مهمان سفره های کریمانه می شوند

--------------------------------------------------

اینارم خیلی خوشم اومدن

مشهد کجا و این دل ناپاک من کجا!؟

خود را شبیه وصله ی ناجور دیده ام  :(

پاسخ:
"آب سقاخانه از یک مشت دارو کمتر است؟!"
عالی بود 
و
یوسف شناس ها همه دیوانه می شوند.
ممنون.

ماهِ من! یک شب خیال انگیز ، خواب دیدم ستاره‌ات شده‌ام
خواب دیدم کبوتری مُحرِم در طواف مناره‌ات شده‌ام

خواب دیدم ولی تو بیداری ، کرده‌ای با کلاغِ خود کاری ، 
که در این روزهای پاییزی ، جذب تور بهاره‌ات شده‌ام
.
.
گوشه‌ی «صحن قدس» قرآن را باز کردم به یاد چشمانت
باز «والشمس» آمد و گرم از تابش استخاره‌ات شده‌ام

چقَدَر حرف پشت بغضم بود ، تا رسیدم به «صحن آزادی»
حرف‌هایم دوباره یادم رفت ، بس که غرق نظاره‌ات شده‌ام
.
.
دست در دست‌های «گوهرشاد» ، می‌زنم چرخ هر چه بادا باد
پیش روی تو در سماعی شاد ، مست ضرب نقاره‌ات شده‌ام

ای رسولی که گفته‌ای در توس ، پسری ، پاره‌ی تنی دارم
پس کجایی ببینی؟ ای آقا ! عاشق ماه‌پاره‌ات شده‌ام
.
.
قاسم صرافان
در آن کرانه که دل با ستاره همزاد است
به من اجازه ی در اوج پر زدن داده است

در آن کرانه که همواره یک نفر آنجاست
که در پذیرش مهمان همیشه آماده است

در آن کرانه که خورشید پیش یک گنبد
بدون رنگ ز بازار حسن افتاده است

همیشه از تو سرودن چه سخت و شیرین است
شبیه تیشه زدن های سخت فرهاد است

سؤال می کند از خود هنوز آهویی
که بین دام و نگاهت کدام صیّاد است؟

دلم که دست خودم نیست این دل غمگین
همان دلی است که جامانده در گهرشاد است

بدون فنّ غزل بی کنایه می گویم
دلم برای تو تنگ است شعر من ساده است
پاسخ:
دوباره یک نفر که کوله پشتیش پر است از هوای تو
و یک قطار خستگی که های های می‌دود برای تو
دوباره ضرب ریل‌ها ، صدای ذکرها ، سماع کوپه‌ها 
به یاد دشتهای پشت سر و باغهای آشنای تو
تو برق می‌زنی و ابرهای تیره خیالهای من 
چه ساده آب می‌شوند قطره قطره پیش پای تو
و ناگهان تمام سوت‌ها سکوت؛ تمام ایستگاه سکوت؛
و می‌‌زند چه مهربان مرا صدا ... صدا ... صدا ... صدای تو
و ناگهان تمام نقطه‌ها سیاه؛ تمام خانه‌ها سیاه؛
و محو می‌شود نگاه من درون نقطه طلای تو
زمان به سرعتِ شعاع نورها ، به کندی عبورها
زمین میان آسمان ، در انحنای راحت فضای تو
دلم سبک تر از پر فرشته‌ها به روی شانه هوا
دلی میان دسته کبوتران ، دلی رها ، رهای تو
«تو» در ردیف این غزل چه پر شکوه ، چقدر خوش نشسته‌ای
و شاعری فقط برای قافیه ! 
نشست و هی نگاه کرد ، 
نشست و هی نگاه کرد ... به مخمل ردای تو
میگم نمیشه عوض یک قطار خستگی یک هواپیما خستگی باشه؟ سه سوته مشهدیا :)

پلکی به هم زد آدم و ناگاه دید هست
وقتی که در حیاط حرم می وزید هست

بعدا یقین به نور شما کرد دید نیست
با شک نگاه کرد خودش را و دید هست

پس بی خیال زردی پائیز شد وَ گفت :
تا انبساط سبز شما هست عید هست

هر لحظه کهنه می رود و تازه می رسد
اینجا چقدر آمد و رفت جدید هست

از سینه چاکهای شما کم نمیشود
در دشت لاله خیز همیشه شهید هست

با سنگهای فرش حرم حرف می زنم
اینجا چقدر سنگ صبور سفید هست !

دل را به دست پنجره فولاد میدهم
اینجا برای هر دل بسته کلید هست

من از کبوتران حرم هم شنیده ام
فرصت برای بال اگر می پرید هست
پاسخ:
و یک جهان خستگی! که در راه نمی رود ولی مانده در انتظار تو...


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

باز هم دربدر شب شدم ای نور سلام
باز هم زائرتان نیستم از دور سلام
با زبانی که به ذکرت شده مامور سلام
به سلیمان برسد از طرف مور سلام

کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها
باز از دوریت افتاده به کارم گره ها

ننوشته ست گنهکار نیاید به حرم
پس بیایید اگر خوب و اگر بد به حرم
برسد خواهش این ناله ی ممتد به حرم
زود ما را برسانید به مشهد به حرم

مست از آنیم که از باده به خم آمده ایم
ما سفارش شده ایم، از ره قم آمده ایم

یاد دادید به ما رنج کشیدن زیباست
پس از این فاصله تا طوس دویدن زیباست
پا برهنه شدن و جامه دریدن زیباست
بعد هم پای ضریح تو رسیدن زیباست

پیچش قافله ی ما که به سوی نور است
رگه ای در دل فیروزه ی نیشابور است

چه خبر در حرم ضامن آهو شده است؟
صحن ها بیشتر از پیش چه خوش بو شده است
طرف پنجره فولاد هیاهو شده است
باز یک چشمه از آن لطف و کرم رو شده است

مادری گریه کنان ذکر رضا می گیرد
دست و پای فلجی باز شفا می گیرد

با شفا از تو، چه زیبا شده بیمار شدن
به تو وابسته شدن با تو گرفتار شدن
کار من هست فقط گرمی بازار شدن
گر چه در باور من نیست خریدار شدن...

یوسفم باش، بدون تو کجا برگردم؟
من برایت دو سه تا بیت کلاف آوردم

تو خودت خواسته ای دار و ندارم باشی
کاش لطفی کنی و آخر کارم باشی
مرد سلمانی تو باشم و یارم باشی
لحظه ی مرگ بیایی و کنارم باشی

قول دادی به همه پس به خدا می آیی
هر که یک بار بیاید تو سه جا می آیی
 
 مجید تال
ننوشته ست گنهکار نیاید به حرم
پس بیایید اگر خوب و اگر بد به حرم

...
یاد دادید به ما رنج کشیدن زیباست
پس از این فاصله تا طوس دویدن زیباست

....

تو خودت خواسته ای دار و ندارم باشی
کاش لطفی کنی و آخر کارم باشی

...
قول دادی به همه پس به خدا می آیی
هر که یک بار بیاید تو سه جا می آیی

خیلی زیبا...

من ندیدم که کریمی به کرم فکر کند
به چه مقدار به زائر بدهم فکر کند

از شما خواستن عشق است ضرر خواهد کرد
هرکه دروقت گدایی به رقم فکر کند

بهتر این است که زائر اگر آمد به حرم
دوقدم عشق بورزد سه قدم فکر کند

به کف صحن به گنبد به غم گوهرشاد
زیر این قبه به هستی به عدم فکر کند

به دو گلدسته دو تا ساق به دوش گنبد
به رواقی که شده پیش تو خم فکر کند

به چرا سال گذشته دو سه بار و امسال-
فقط این بار...به این قسمت کم فکر کند

به خودش...نه به کسانی که به یادش آمد
چون که در آینه کاری حرم فکر کند

موقع دست به سینه شدن و عرض سلام
کربلایی شده هرکس به علم فکر کند

چون که از باب جواد تو کسی داخل شد
خنده داراست که دیگر به قسم فکر کند

دیر وقتی ست که تا درحرمت دم بدهد
جای دم حضرت عیسی به دو دم فکر کند

بهترین نوع زیارت شده اینکه امشب-
هم کسی گریه کند پبش تو هم فکر کند



پاسخ:
من ندیدم که کریمی به کرم فکر کند
به چه مقدار به زائر بدهم فکر کند

عالی...
و همچنین:
موقع دست به سینه شدن و عرض سلام
کربلایی شده هرکس به علم فکر کند
....

.
هر چند دلم نقطه‌ای از تاریکی است
بین من و تو پاره خط باریکی است
در هندسه‌ی عشق مثلث شده‌ایم
من، تو و خدایی که در این نزدیکی است


من باز میان موج گیسوی تو غرق
در خلوت صحن پر هیاهوی تو غرق
تو ماهی و این پلنگِ حیرت زده، شد
در برکه‌ی چشم بچه آهوی تو غرق


هم گنبد و هم رواق این خانه طلا
یک شاخه گلی میان گلدان طلا
بیمار توام؛ هوای این پنجره‌ی- 
فولاد نمی‌دهم به ایوان طلا


اینجا همه لحظه‌ها طلایی است چرا؟
هر گوشه‌ی این زمین، هوایی است چرا؟
برمی‌گردم، در این دل مشهدیم  
یک حال عجیب کربلایی است چرا؟


قصدم سفری برای گلگشت نبود
برگشت از آرامش این دشت نبود
در فال خطوط کف دستانم کاش
تقدیر بلیت رفت و برگشت نبود


زرد آمده بودم و طلایی رفتم
شب بودم و غرق روشنایی رفتم
از راه زمینی آمدم با آهو
همراه کبوترت هوایی رفتم


خط، چشم براه ایستگاه است هنوز
شب، سمفونی قطار و آه است هنوز
خوشبخت کبوترت که تا خانه پرید
آهوی تو آواره‌ی راه است هنوز
اینجا همه لحظه‌ها طلایی است چرا؟
هر گوشه‌ی این زمین، هوایی است چرا؟

...
زرد آمده بودم و طلایی رفتم
شب بودم و غرق روشنایی رفتم
...
خوشبخت کبوترت که تا خانه پرید
آهوی تو آواره‌ی راه است هنوز



اگر چه نیست مرا شأن زائر حرمت
کبوتری است دلم دور گندم کرمت

اگر تو پای به چشمم نمی نهی بگذار
که لحظه ای بکشم چشم خویش بر قدمت

تو آن امام رئوفی که دشمنانت نیز
طمع برند به لطف و عنایت و کرمت

عجب نه، گر دو جهان را نهی کف دستش
اگر به جان جوادت، کسی دهد قسمت

خجسته باد خراسان و زنده باد ایران
که مستدام بود زیر سایه علمت

هزار موسی عمران به طور تو مدهوش
هزار عیسی مریم گرفته جان ز دمت

نماز برده به صحن مطهر تو نماز
حرم طواف کند در حریم محترمت

تو آن امام رضایی که اختیار قضاست
به اقتضای خداوند جاری از قلمت

هنوز وارد صحن مطهرت نشده
سلام می شنود از تو زائر حرمت

عنایتت همگان را گرفت و "میثم" هم
چو قطره ای است که افتاده در کنار یمت

پاسخ:

تا که او را دیده، بند از پای آهو وا شده
از همان روز است چشم آهوان زیبا شده

از همان روز است این دل ها کبوتر می شوند
از تماس چوب پرها صاحب پر می شوند

چشم وا کن کور مادر زاد! گنبد را ببین
نور صحن عالم آل محمد(ص) را ببین

چشم وا کن پاره ای از پیکر پیغمبر است
یا علی گویان بیا! همنام جدش حیدر است

گوش کن اینجا دل هر سنگ می گوید رضا
سینه ی نقاره با آهنگ می گوید رضا

نور می گوید رضا، انگور می گوید رضا
مشهد از نزدیک، قم از دور می گوید رضا

مُهر می گوید رضا، سجاده می گوید رضا
خضر اینجا بر درت افتاده می گوید رضا

السلام ای شمس! محتاج نگاهی مانده ایم
در شب تاریک و مرداب سیاهی مانده ایم

یک نظر کن تا که از دیوار ظلمت رد شویم
شاهد «نورٌ علی نور»ِ تو در مشهد شویم

قاسم صرافان

یا رضا ...
انشالله آرامش حرمش صدهابار قسمتتان
یامهدی (عج)
پاسخ:
یک نظر کن تا که از دیوار ظلمت رد شویم...
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون ان شالله برای شما هم ... هزار بار 
عید میلاد مبارک درخت عزیز
و 
دلتون لبریز  از نور و لبخند و زمزمه ی شکر...
چقدر جالب بود این پست. انصاف نبود تشکر نکرده و تبریک نگفته راهم رو بکشم و برم...
هزاران بار مبارک و زیارت امام مهربونمون به زودی نصیبتون ...
.
.
.
آهنگ چاوشی بسیار عالی بود البته ...
پاسخ:
سلام
ممنون ... برای شما هم مبارک باشه ...
ان شا الله زودتر نصیب شما هم بشه زیارت آقا ... و همچنین مورد عنایت الطاف حضرت باشید از همین دور دور ها ...

ممنون ... بالاخره این پست های پر و پیمون دوست های کم حرف ما رو هم به حرف میاره !
.
.
آهنگ چاووشی که اصلا تکه ، من نخواستم بگم که ریا نشه :) ، اصلا بغض صداش عالیه ... اصلا خدا چاووشی برا آهنگ مذهبی خواندن آفریده ! یه آهنگ برای عید پارسال خوانده بود "نه هوای تازه و نه لباس نو می خوام هفت سین من تویی من فقط تو رو می خوام...." عالی بود...
دوتا آهنگ محرمی داره بی نظیرن ...

شاعری آمد برای ترک سیگارش حرم
عادتش را ترک کرد
اما کبوتر باز شد !
پاسخ:
:)
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۹ ... نگاهی متفاوت...
سلام

میهمان من باش ، چند قاب و یک استکان چای ...

www.mhsm.mihanblog.com

میزبان نگاه و کلماتت هستند ...

عکس ها و نوشته هایم را می گویم...
پاسخ:
سلام 
حتما میام...

سلام بر آقای درخت

یه سوال؟!!!

اینجا یه پستی بود...یه نظری گذاشتم...حالا نه پست هست نه نظر...

خواب دیدم!؟!؟!؟

بگذریم

دلم هوایی شده به حرم آقا خیلی زیاد. اگه تعریف از خود نباشه احساس می کنم طلبیده...چند روزه تصویر حرم امام رضا رو صفحه ام است.دلم نمیاد بک گراند مانیتورم رو عوض کنم. خیلی وقت بود این حس رو نداشتم... 

 

پاسخ:
سلام
:)
نه خواب ندیدید ! پستی بود نظر شما هم هست. پست از لیست نمایش خارج کردم!

حتما طلبیده شدید ، چه در راه مشهد برید و چه نرید ان شاالله اسمتون توی لیست زائرین آقا هست...
این پست واقعا عالی بود...
دست شما درد نکنه حسابی..
هم عکسهای حرم هم ترانه ها..
پاسخ:
واسه این زائر تنها و غریب
آخرین همدم و تکیه گاه تویی
وقتی دنیا پر دلواپسیه
تنها مقصد تنها جون پناه تویی

ممنون.

اینجا عجیب بوی خدا می دهد، بیا

درمانده را دستِ دعا می دهد، بیا

شایدکنارِ پنجره ایی، دل شفا گرفت

اینجا به خاک، حکمِ طلا می دهد، بیا

اینجا دوباره دلت شور می زدند!

این دل براتِ کرببلا می دهد، بیا

اینجا بهشت زمین، طوس، مشهد است

اینجا شمیمِ عرش خدا می دهد، بیا

 ای دل بیا که سر آید فراقِ یار

ساقی به دردِ عشق، دوا می دهد، بیا

باید دوباره عزمِ سفر کرد، عزم دوست

اینجا به عشق، صبر و وفا می دهد، بیا

دعوت نبود هر که در این بَزم عاقل است

آقا به شرطِ عشق، رضا می دهد بیا...

دارد دوباره دلم شور می زند

دارد دوباره ندا می دهد بیا....


دو سه روزیست

دلم

باز 

هوایی شده است...

پاسخ:
دو سه روزیست
دلم
باز 
هوایی شده است...

ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">