پیاده رو

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده آمده بود ، پیاده خواهم رفت

پیاده رو

به نام خدا
خدایی که بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکه ای نان مینشیند و بر بند تاب با کودکانتان تاب می خورد و در دکان شما کفه های ترازویتان را میزان میکند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز میخواند... به شرط اعتقاد ؛به شرط پاکی دل؛به شرط طهارت روح؛به شرط پرهیز از معامله با ابلیس.به شرط اینکه بشویید قلبهایتان را از هر احساس نا روا! و مغزهایتان را از هر اندیشه خلاف؛و زبانهایتان را از هر گفتار ناپاک؛ و دستهایتان را از هر آلودگی در بازار و برهیزید از ناجوانمردی ها ناراستی ها نامردمی ها! مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

برگرفته از سخنان ملا صدرا شیرازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
شما مرا درخت صدا کنید

نظرات  (۱۰)

سلام
کودک هم نموندیم تو صحن آقا گم بشیم...
مملکته ما داریم آخه!
D:
پاسخ:
سلام

:)
چقدر دلم امام رضا می‌خواد...
پاسخ:
منم خیلی ... 
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۷ گذری عاشقانه
تو حرم که بودم به آقا گفتم بیخود نیست بیرون از اینجا همه استرس دارن و روی آرامش نمیبینن.
انگار همه آرامش دنیا جمع شده تو این حرم.
پاسخ:
دقیقا ...
چند هفته ایست برگشتیم از بهشت روی زمین،
 اما باز دلم عجیب هوا کرده حرم را . . .
پاسخ:
من امسال نرفتم چی می کشم...
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۵ گذری عاشقانه
همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم قبولم کن من آداب زیارت را نمی‌دانم نمی‌دانم چرا این‌قدر با من مهربانی تو نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم نگاهم رو به روی تو بلاتکلیف می‌ماند که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم به دریا می‌زنم، دریا ضریح توست غرقم کن در این امواج پر شوری که من یک قطره از آنم سکوت هرچه آیینه، نمازم را طمأنینه بریز آرامشی دیرینه در سینه پریشانم تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم که من یک شاعر درباری‌ام مداح سلطانم سیدحمیدرضا برقعی
پاسخ:
ممنون.

دریا ضریح توست غرقم کن ...
انقدر دلتنگ و بیقرار حرمشم که خدا داند..........
پاسخ:
...

وبت عاااااااااالیه رفیق

اجازه لینکت کنم......؟

پاسخ:
ممنون .. اجازه لازم نیست.
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۱ مشتری همیشگی (مهدی)
سلام رفیق
من مشتری همیشگی وبلاگت هستم اما نمیدونم چرا هیچ وقت دستم به نظر دادن تو وبلاگت نمیره !
شاید دلیلش اینه که هر وقت وبلاگ را باز می کنم اینقدر درگیر نوشته ها و عکس هات میشم که زبونم بند میره !

امروز در سایت یکی از دوستان لینک شدم به یه کلیپ ، بی اختیار یاد شما افتادم !
گفتم بیام این حس قشنگ را با هم شریک بشیم .
یا علی بن موسی الرضا (ع)

دعام کن رفیق
من همیشه رهگذر پیاده رو بوده و انشاالله هستم .
یا علی
پاسخ:
سلام
آقا مهدی دوست همیشگی 

ممنون بابت لینک ، ممنون که پیاده رو می خوانید ... و حلال کنید اگه گاهی چرت و پرت می نویسم و احیانا وقت تون میگیرم یا تلف می کنم و گاها انرژی منفی میدم.
(این خطاب به همه دوستان می گم ، همه حلال کنید .)

ما همیشه دعا گو همه دوستان هستیم حتما محتاجیم به دعا.

ولادت امام خوبیها مبارک.

پاسخ:
سلام

آقای نصرتی عزیز 
ما خیلی مخلصیم ... ممنون مبارک باشه...
بظاهر زائرم اما زیارت را نمی فهمم
من بیچاره لطف آشکارت را نمی فهمم

تو از من بیشتر مشتاق دیداری و من حتا
به دل افتادن گاه و گدارت را نمی فهمم


زیارت نامه می خوانم  دلم از نور لبریز است
"اگر چه گاه معنای عبارت را نمی فهمم"

تو پرواز مرا در اوج می خواهی و می دانی
من از بس در قفس بودم اسارت را نمی فهمم


به جای غربت تو ازدحام صحن را دیدم
غریبی آه درد بی شمارت را نمی فهمم

...

به هر زائر سه جا سر می زنی- دلگرمی ام این است
زیارت نه ولی قول و قرارت را که می فهمم

 

حسین عباسپور

پاسخ:
"اگر چه گاه معنای عبارت را نمی فهمم"
...
...
من از بس در قفس بودم اسارت را نمی فهمم

خیلی قشنگ بود ...خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">